شناسهٔ خبر: 54836197 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: کرج امروز | لینک خبر

بیرجانی خبر داد؛

بارگذاری اطلاعات فرصت های سرمایه گذاری در نقشه هوشمند شهر کرج + لینک

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج از بارگذاری اطلاعات فرصت های سرمایه گذاری این کلانشهر در نقشه هوشمند شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

رامین بیرجانی در گفتگو با کرج امروز با اعلام خبر فوق اظهار داشت: اطلاعات دسته بندی شده فرصت های سرمایه گذاری در چهار بخش: گردشگری، ورزشی، تجاری – خدماتی و فرهنگی – رفاهی در نقشه هوشمند شهر کرج (اینجا) بارگذاری شده و سرمایه گذاران و علاقمندان می توانند نسبت به بازدید و اطلاع از آنها اقدام نمایند.

وی ادامه داد: متقاضیان سرمایه گذاری در فرصت های موجود می توانند حسب رشته تخصصی و علاقمندی و متناسب با میزان سرمایه ریالی و آورده اولیه خود از بسته های آماده شده همراه با موقعیت جغرافیایی زمین اجرای طرح ها مطلع شوند و در صورت تمایل برای مذاکرات بیشتر به سازمان مراجعه نمایند.

این مسئول اظهار کرد: آسان سازی دسترسی شهروندان به فرصت های سرمایه گذاری خود در ترویج فرهنگ مشارکت های مردمی موثر است و با گسترش فضای مجازی و کاربرد زیاد اینترنت در زندگی روزمره انسانها می توان از این بسترِ بسیار مناسب و ارزان برای اطلاع رسانی در خصوص فرصت ها و بسته های سرمایه گذاری بهره گرفت.

بیرجانی عنوان کرد: شهروندان پس از دسترسی به نقشه هوشمند شهر کرج از طریق پرتال شهرداری به آدرس www.karaj.ir (از اینجا وارد شوید)، در بخش لایه ها، روی قسمت سرمایه گذاری کلیک نمایند و پس از نمایش چهار گزینه گردشگری، ورزشی، تجاری – خدماتی و فرهنگی – رفاهی، می توانند به دلخواه و بر حسب فعالیتِ تخصصی از بسته های تهیه شده و جزئیات آنها مطلع شوند.

رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرج تصریح کرد: پس از کلیک روی هر فرصت سرمایه گذاری، اطلاعات کلی پروژه تعریف شده نمایش داده می شود و حداقلِ مزیت این اقدام شفاف سازی، ایجاد فرصت های برابر سرمایه گذاری و تقویت شفافیت و اطلاع رسانی در راستای جذب و شناسایی حداکثری متقاضیان سرمایه گذاری در زیرساخت های شهری است که هم سرمایه گذار و هم مدیریت شهری را منتفع می سازد.

نظر شما