شناسهٔ خبر: 54836029 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درخواست توانیر از مردم؛

اشکالات شبکه برق و اداره‌های پُرمصرف را اعلام کنید و هدیه بگیرید

تهران- ایرنا- شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) در اطلاعیه‌ای از هموطنان درخواست کرد که اشکالات شبکه برق و اداره‌های پرمصرف را اعلام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از وزارت نیرو، در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع شهروندان در سراسر کشور می رساند، صنعت برق برای ارتقای نظارت‌های اجتماعی و بهبود خدمت‌رسانی، از همه مردم  درخواست دارد تادر صورت مشاهده هرگونه مشکل در شبکه برق مانند اشکالات در روشنایی معابر، سیم پارگی، آسیب‌دیدگی پایه‌های برق، خاموشی‌های ناشی از جریانات جوی یا حوادث طبیعی و تصادفات، استفاده غیرمجاز از برق و رمز ارزهای غیرمجاز، این موارد را به شرکت‌های برق گزارش دهند.

همچنین در صورت حضور یا مشاهده اداره و دستگاه اداری و اجرایی که نکات مدیریت مصرف برق (مانند قرار دادن دمای سرمایش کولر روی عددی پایین‌تر از ۲۵ درجه، نورپردازیی‌های زائد در نمای ساختمان و محیط، روشنایی مازاد نیاز در روز یا شب و غیره) مراتب را از طریق شماره‌ تلفن ۱۲۱ یا اپلیکیشن «برق من» اطلاع دهند.

صنعت برق در نظر دارد در سراسر کشور، به‌پاس قدردانی مسوولیت اجتماعی هم‌وطنان عزیز همکار در این طرح هدایایی را به‌ قید قرعه اهدا کند.

نظر شما