شناسهٔ خبر: 54835708 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدنی زاده با مهر مطرح کرد؛

صنعت اسباب‌بازی حمایت و همراهی مسئولان را می‌طلبد

زینب رازدشت تازکند

دبیر نخستین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی گفت: صنعت اسباب بازی حمایت و همراهی مسئولان را می‌طلبد و تنها برای کودکان و نوجوانان نیست.

صاحب‌خبر -

شاهرخ مدنی زاده دبیر نخستین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی، در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: نخستین نمایشگاه چهارروزه صنعت اسباب بازی به اذعان شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان به نظر می‌رسید برای گام اول به بهترین شکل برگزار شد و یکی از اتفاقات خوبی که در این نمایشگاه رقم خورد، آشنایی بخش عظیمی از زنجیره تولید و توزیع و همکارانی بود که هیچ گاه با یکدیگر ارتباطی نداشتند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه سبب شد تا تولیدکنندگان و فعالان صنعت اسباب بازی گردهم آیند و همین گردهمایی هم افزایی و هم اندیشی میان دوستان را فراهم کرد.

دبیر نخستین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی گفت: در ایام برگزاری نمایشگاه بیش از چهار نشست تخصصی را شاهد بودیم که همین امر سبب انتقال دانش، تجربه و به کارگیری اطلاعات به روز شرکت کنندگان شد. همچنین این‌نشست‌ها با حضور متخصصان مجرب و اساتید دانشگاهی مرتبط با حوزه صنعت اسباب بازی برگزار شد.

وی افزود: یکی از اتفاقات مناسب دیگری که رقم خورد، حضور بازرگانان خارجی در ایام برگزاری نمایشگاه بود که خوشبختانه شاهد استقبال خوب از روسیه، عمان و عراق و چندین کشور دیگر بودیم که در این راستا قراردادهای مناسبی منعقد کردند.

مدنی زاده گفت: در ایام برگزاری نمایشگاه شاهد حضور مسئولانی از وزارت صمت، ستاد مبارزه با قاچاق کالا، وزارت ارشاد، ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق بودیم؛ اگرچه جای برخی از مسئولانی که می‌توانستند به توسعه و رشد صنعت اسباب بازی به جهات مختلف از نظر کمی و کیفی و علمی و فرهنگی کمک کنند، در این نمایشگاه خالی بود. برای مثال جای خالی بخش‌های مختلف فرهنگی شهرداری و کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان بیشتر احساس می‌شد.

نظر شما