شناسهٔ خبر: 54835380 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بازدید فرماندار رشت از دو مجتمع گلخانه ای پرورش گلها و گیاهان زینتی

فرماندار رشت با حضور در بخش سنگر از دو مجتمع گلخانه ای پرورش گلها و گیاهان زینتی واقع در این بخش بازدید بعمل آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از رشت، حمیدرضا امام پناهی در بازدید از بزرگترین گلخانه پرورش گل های زینتی استان، فعال در بخش سنگر، ضمن اشاره به درآمدزایی قابل قبول و آمار اشتغال زایی مناسب فعالیت در حوزه پرورش گل و گیاهان زینتی، اظهار داشت: می‌توان با بهره بردن از روش‌های جدید پرورش و تحلیل آماری استقبال و نیاز بازار، با پرورش گل‌های شاخه بریده و گیاهان زینتی و آپارتمانی مزیت های سرمایه گذاری در این بخش را افزایش داد.

 امام پناهی تاکید کرد جایگاه ارزشمند گلها و گیاهان زینتی در نگاه تاریخی و فرهنگی ایرانیان، بستر مناسبی برای گسترش فعالیت‌ها در این حوزه در اختیار نهاده است.

 وی امکان پرورش و عرضه گیاهان در خارج از زیستگاه و موطن اصلی آن ها و حاشیه سود قابل قبول را از دیگر امتیازات پرورش گلخانه ی گل ها و گیاهان برشمرد.

 نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به لزوم حمایت از فعالین عرصه کشاورزی گلخانه‌ای بخصوص پرورش دهندگان گل ها و گیاهان زینتی، اظهار داشت: با حمایت دستگاه های متولی، می‌توان زمینه ایجاد اشتغال قابل توجه مستقیم و غیرمستقیم و امکان مشارکت روستاییان را در حوزه تولید گیاهان گلخانه‌ای فراهم آورد.

 

نظر شما