شناسهٔ خبر: 54835299 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

تاریخ ساز شدیم

شاه محمدی: موفقیت تکواندوی بانوان ایران در مهد تکواندوی دنیا بی نظیر بود/ به درخشش در المپیک پاریس می اندیشیم

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو با ابراز خرسندی از موفقیت صد در صدی بانوان تکواندوکار ایران در آسیا گفت: دورنمای تکواندوی ایران درخشش در بازی های المپیک پاریس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان عشرت شاه محمدی موفقیت تیم ملی تکواندو بانوان را افتخار قابل توجهی در تاریخ ورزش ایران دانست و اظهار داشت: 6 تکواندوکار بانوی ایرانی درخشش خیره کننده ای داشتند بطوریکه نیمی از آنها به مدال طلا رسیدند و دو مدال نقره و یک مدال برنز، دستاورد ارزشمندی از مسابقات قهرمانی آسیا برای تکواندوی بانوان ایران بود که منجر به تاریخ سازی شد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو اهمیت درخشش تکواندوکاران را مورد توجه قرار داد و گفت: موفقیت تکواندوی بانوان در کشور کره جنوبی مهد تکواندوی دنیا به ارمغان آمد و تکواندوکاران با اندیشه های سرمربی خود خانم مداح و دیگر اعضای کادر فنی توانستند شایستگی های این رشته را به منصه ظهور برسانند.

شاه محمدی درخشش تکواندوی بانوان ایران و مقام قهرمانی در آسیا را نوید دهنده روزهای خوب و روشن در آینده دانست و توضیح داد: چشم انداز تکواندوی بانوان ایران کسب سهمیه و درخشش و افتخارآفرینی در بازی های المپیک پاریس است.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو، حمایت و توجه وزارت ورزش و جوانان همچنین معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان را مهم برشمرد و تاکید کرد: نقش حمایتی وزارت ورزش و جوانان در کسب این موفقیت قابل توجه است و زمینه ساز افتخاران آینده خواهد بود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما