شناسهٔ خبر: 54834895 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با تذکر سلیمی

تقاضای استرداد لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری صنعتی سرخس دوغارون و مازندران مسکوت ماند

منیرسادات سیدرضا

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با وارد دانستن اخطار نماینده محلات، تقاضای استرداد لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری صنعتی سرخس، دوغارون و مازندران را تا زمان حضور وزیر اقتصاد یا یکی از معاونان رییس جمهوری در مجلس، مسکوت نگه داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس تقاضای استرداد لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری صنعتی سرخس دوغارون و مازندران مطرح شد و هادی قوامی‌ معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد در توضیح این موضوع گفت: علت تقاضای دولت برای استرداد لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری صنعتی سرخس دوغارون و مازندران، ارائه لوایح جداگانه ای برای این سه منطقه است.

در جریان بررسی این موضوع، علیرضا سلیمی نماینده محلات و عضو هیات رییسه مجلس با استناد به اصل ۶۶ قانون اساسی و بند ۲ ماده ۱۳۴ آیین نامه داخلی در اخطار و تذکر گفت: برای بیان تقاضای استرداد باید یکی از معاونان رییس جمهور یا وزیر مربوطه در مجلس حضور پیدا کند که این اتفاق رخ نداده است لذا این موضوع تا زمان حضور وزیر یا یکی از معاونان رییس جمهور در مجلس مسکوت گذاشته شود.

علی نیکزاد نایب رییس مجلس با وارد دانستن این تذکر گفت که این موضوع تا حضور وزیر و یکی از معاونان رییس‌جمهوری مسکوت گذاشته می شود که با حضور در مجلس دفاع کنند.

انتهای پیام

نظر شما