شناسهٔ خبر: 54834434 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

کی‌روش فدراسیون مصر را هم در فیفا محکوم کرد

صاحب‌خبر -

کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران از هفته گذشته با فدراسیون فوتبال مصر وارد چالشی بزرگ شده و چندین بار علیه فدراسیون این کشور بیانیه های تند منتشر کرد و مدعی شد مسئولان این سازمان در پرداخت مطالباتش ناعدالتی کردند.

ماجرا از زمانی آغاز شد که هفته گذشته فدراسیون فوتبال مصر اعلام کرد مطالبات عقب افتاده کی روش را پرداخت کرده و با این مربی پرتغالی به صور کامل تسویه کرده است.

اما یک روز بعد کی روش با انتشار بیانیه ای به شدت از فدراسیون مصر انتقاد کرد. سرمربی سابق ایران مبلغ 25 هزار دلار از دستمزدش را کمتر گرفته بود و مصری ها این مبلغ را به عنوان جریمه غیبت کی روش در نشست خبری دیدار با مراکش در نیمه نهایی جام ملت های آفریقا از دستمزدش کسر کرده بودند.

اما کی روش این اقدام فدراسیون فوتبال مصر را ناعادلانه دانست چون مدعی بود دلیل غیبت او از نشست خبری ترافیک غیرمعمول در کامرون و کوتاهی نیروهایی امنیتی کشور میزبان بیان کرد.

کی روش معتقد است شرایط خارج از کنترل باعث شد تا کاف جریمه 50 هزار دلاری را به خاطر غیبت این مربی در نشست خبری صادر کند ولی در نهایت با وجود اعتراض مصری ها این رقم 25 هزار دلار شد.

کسر 25 هزار دلاری از دستمرد کی روش به خاطر عدم حضور در نشست خبری باعث برپایی جنجالی بزرگ میان سرمربی سابق ایران با مصری ها شد.

در همین رابطه امروز سایت «یلاکووره» مصر با انتشار فیلم کامل گیر افتادن اتوبوس تیم ملی مصر در ترافیک کامرون حقیقت را فاش کرد و ادعای کی روش بر مقصر نبودن در این غیبت را تایید کرد تا به نوعی در این پرونده حق با کی روش باشد. در زیر می توانید فیلم گیر افتادن اتوبوس کی روش در ترافیک غیرقابل کنترل کامرون را تماشا کنید.

نظر شما