شناسهٔ خبر: 54834279 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

در زمستان DLC بازی Witcher به Lost Ark افزوده می‌شود

نصیر فرزان

صاحب‌خبر -

به نظر می‌رسد که بازی Lost Ark قرار است در سه ماه آخر سال ۲۰۲۲، یک DLC با تم عنوان محبوب Witcher 3: Wild hunt دریافت کند.

این DLC در جریان Showcase تابستانی بازی Lost Ark که روی نسخه کُره‌ای بازه‌ای تمرکز داشت، معرفی و توسط PCGamesN شناسایی شد. این‌که DLC مذکر برای نسخه‌ غربی بازی نیز عرضه خواهد شد یا خیر، تا کنون مشخص نیست. هنوز جزئیات بیشتری راجع به این DLC ارائه نشده است اما استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Project Red) در گفت‌و‌گو با IGN می‌گوید:

ما در حال کار با استودیوی سمایل‌گیت آر‌پی‌جی (Smilegate RPG) هستیم و قصد داریم یک تجربه ناب از بازی Witcher را در دنیای Lost Ark به ارمغان بیاوریم‌. تصمیم بر این است تا این DLC در تابستان عرضه شود.

بازیکنان در مورد محتوای این DLC گمانه‌زنی‌های بسیاری داشته‌اند؛ افزوده شدن کلاس یا پوسته‌های جدید به بازی و همچنین یک کوئست مطابق به آن‌ها، از جمله انتظاراتی است که گیمرها از این DLC دارند. بازی Lost Ark، ابتدا در کشور کُره‌ی جنوبی در سال ۲۰۱۹ عرضه شد. نسخه غربی این عنوان اوایل امسال در دسترس بازیکنان قرار گرفت. آپدیت‌های این بازی نیز ابتدا در کُره جنوبی و سپس در کشورهای غربی منتشر شده‌اند. این اولین باری نیست که گرالت (Geralt) در یک فرنچایز دیگر ظاهر می‌شود چرا که او در عنوان Soul Caliber 6 نیز حضور داشت.

بازی Gwent، آخرین عنوان عرضه شده مرتبط با دنیای Witcher بود. بازیکنان برای ادامه ماجراجویی در کانتیننت (Continent)، باید تا انتشار نسخه بعدی Witcher منتظر بمانند. این بازی اخیراً وارد مرحله‌ پیش‌تولید شد.

Amir Naderi

برچسب‌ها:

نظر شما