شناسهٔ خبر: 54833107 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

غیبت برخی از اعضای کمیته فنی در نشست با مهدوی کیا

برخی از اعضای کمیته فنی در نشست آنلاین با مهدی مهدوی کیا پیرامون نتایج تیم ملی امید در بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند حاضر نشدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در عکس مخابره شده از سوی سایت فدراسیون فوتبال غیبت میرشاد ماجدی – نادر عزت الهی و حمید استیلی از اعضای کمیته فنی مشهود است. مرتضی محصص – ابراهیم قاسمپور – پرویز مظلومی – علی اصغر مدیرروستا و غلامرضا جباری (سرپرست کمیته آموزش) از نفرات حاضر در این نشست بودند.

آنالیزور تیم ملی امید در جلسه بررسی عملکرد تیم ملی امید در بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند حاضر شد و روی توضیحات مهدی مهدوی کیا به صورت آنلاین فیلم بازی ها را به نمایش در آورد. مهدی مهدوی کیا در این نشست به مشکلات تیم ملی امید در مسیر آماده سازی از جمله نبود بازی های تدارکاتی اشاره کرد و نکته ای که روی آن تاکید داشت نمایش خوب تیم امید در تاشکند بود و معتقد بود اگر تیم ملی امید در این بازی ها قدر موقعیت ها را می دانست با شرایط آسان از گروه خود صعود می کرد.

بعد از صحبت های مهدی مهدوی کیا، اعضای حاضر در نشست، صحبت ها و نقدهای خود را مطرح کردند و مهدی مهدوی کیا هم به آنها پاسخ داد. در نهایت مقرر شد تیم ملی امید با هدایت مهدی مهدوی کیا در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در شهر قونیه شرکت کنند که مرداد ماه در ترکیه برگزار می شود. تیم ملی امید به همین بهانه تمرینات خود را از ابتدای مرداد آغاز خواهد کرد.

گفتنی است مهدی مهدوی کیا و کادرش تا پایان شهریور با تیم ملی امید قرارداد دارند و بعد از این کمیته فنی در خصوص ادامه همکاری با مهدی مهدوی کیا در تیم ملی امید تصمیم گیری خواهد کرد.

نظر شما