شناسهٔ خبر: 54826536 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تامین برق پایدار برای همه مراکز آزمون سراسری در خراسان رضوی

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: همه تمهیدات لازم برای تامین برق پایدار در مراکز برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ اندیشیده شده است.

صاحب‌خبر -

احمد اسدی گفت: در این راستا با توجه به اهمیت استمرار برق در مراکز برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۱ و گرمای هوا که در استان حاکم است، آمادگی‌ها و انجام مواردی برای خدمت رسانی مطلوب در دستور کار قرار گرفته است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: شناسایی کلیه مراکز برگزاری آزمون سراسری در شهرستان‌ها و کنترل وضعیت لوازم اندازه گیری و شبکه تامین برق مراکز و رفع ایرادات احتمالی، پیش بینی و آمادگی کامل گروه‌های عملیاتی مدیریت برق شهرستانها، تنظیم سناریو‌های مانور بازیابی شبکه و تامین برق مراکز مذکور در زمان وقوع حوادث و خاموشی احتمالی، اجتناب از اعمال خاموشی‌های با برنامه و مانور‌های غیر ضروری در شبکه‌های تامین کننده برق مراکز برگزاری آزمون مورد تاکید قرار گرفته است.

او گفت: کنترل و بررسی وضعیت تنظیمات کنتور‌های هوشمند مراکز برگزاری آزمون و پیگیری اصلاح تنظیمات جهت جلوگیری از قطع برق احتمالی از دیگر مواردی بوده که کنترل آن توصیه شده است.

اسدی گفت: به مدیران مربوطه در ادارات برق شهرستان‌های خراسان رضوی تاکید شده که پیش بینی مولد اضطراری برق در مراکز برگزاری آزمون را داشته باشند و مولد‌های اضطراری برق شهرستان‌ها را برای استفاده در مواقع اضطراری و بحرانی آماده نمایند. همچنین به مسئول بهره برداری مدیریت برق در شهرستان‌ها توصیه شده است که حتما در زمان برگزاری آزمون در محل حضور داشته باشند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد با اتخاذ تمهیدات مزبور از سوی مدیر و همکاران پرتلاش ادارات برق در شهرستان‌ها و همچنین اتخاذ راهکار‌های صرفه جویانه از سوی هم استانی‌های عزیز از جمله استفاده از دور کند کولر آبی، تنظیم دمای کولر گازی بر روی ۲۵ درجه، استفاده از لامپ‌های کم مصرف، شاهد استمرار و پایداری جریان برق در مراکز برگزاری آزمون سراسری در استان باشیم.

نظر شما