شناسهٔ خبر: 54814623 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

تجهیز ۱۷۰ نانوایی شهرستان شاهرود به دستگاه‌های کارت خوان هوشمند

شاهرود_ فرماندار ویژه شهرستان شاهرود از تجهیز ۱۷۰ نانوایی این شهرستان به کارت خوان هوشمند خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود در شهرداری این شهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها تاکنون تعداد ۱۷۰ نانوایی از ۲۳۰ واحد شهرستان شاهرود به دستگاه‌های کارتخوان هوشمند مجهز شدند.
او با اشاره به اینکه هدف اصلی از نصب کارتخوان‌های هوشمند در گام نخست مدیریت توزیع آرد است، افزود: با اجرای طرح هدفمندی یارانه نان، نظم مناسبی در توزیع، مدیریت پخت و توزیع عادلانه یارانه نان ایجاد می‌شود.
فرماندار شهرستان شاهرود، تصریح کرد: در اجرای این طرح قیمت نان تغییری ندارد و تنها یارانه آرد به طور مستقیم به نان اختصاص می‌یابد.
جلالی با بیان اینکه طی ۲ تا سه هفته آینده از صف‌های خرید نان کاسته می‌شود، اظهار داشت: اجرای این طرح از قاچاق آرد جلوگیری و دست سودجویان را کوتاه می‌کند.
فرماندار شاهرود به تامین آب پایدار برای شهرستان شاهرود از سد کالپوش اشاره کرد و ابراز داشت: برای تامین آب پایدار حفر ۲ چاه با برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار در دستور کار است.
او به سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شاهرود اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در دیدار با وزیر، تکمیل مصلای پیامبر اعظم (ص) بود، با مکاتباتی که انجام شد برای تکمیل این طرح مبلغی اختصاص یافت.
معاون استاندار سمنان ادامه داد: از دیگر موضوعات مطرح شده ساخت مجتمع فرهنگی و کتابخانه تخصصی در شهر بود.
جلالی با بیان اینکه نزدیک به ۲ سال برگزارنشدن کلاس‌های حضوری مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها آسیب‌های زیادی به این جامعه وارد کرد، اظهار کرد: ارزیابی و آسیب شناسی به همت کارشناسان این حوزه در شهرستان انجام و موارد مستندسازی شده است.
فرماندار شاهرود ادامه داد: مسوولان آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید با بررسی آسیب‌ها بخشی که منجر به ناهنجاری و بنای یک رفتار نادرست گذاشته شد را واکاوی کنند و در قبال آن طرحی ارائه دهند.

تجهیز ۱۷۰ نانوایی شهرستان شاهرود به دستگاه‌های کارت خوان هوشمند

نظر شما