شناسهٔ خبر: 54803808 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

ارتش از موشک‌های با برد ۳۰۰ کیلومتر رونمایی می‌‌‌کند

خبرگزاری صداوسیما

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: افزایش توان موشکی ارتش و سپاه از الزامات قدرت بازدارندگی و حفظ منافع ملی است که باید بیش از پیش ارتقاء پیدا کند و در این راستا پدافند هوایی ارتش در آینده ی نزدیک از موشک هایی با برد ۳۰۰کیلومتر رونمایی می کند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

براساس گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع کارکنان نیروهای مسلح ارتش، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در حوزه ی مسائل راهبردی نباید به هیچ کشوری وابسته باشیم، افزود:‌ تنها راه برون رفت و گذر از تمامی تحریم ها و تهدیدها قوی شدن در همه امور بویژه در حوزه ی نظامی است.

سرتیپ الهامی با بیان اینکه فرماندهان، مسوولان و مدیران در بخش های مختلف باید هم دل و هم آوا در راستای اهداف نظام اسلامی قدم بردارند، افزود: هم افزایی و هماهنگی بین ارکان مختلف نظام قطعا خاری در چشم دشمنان و موجب پیشرفت کشور است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه در حوزه ی مسائل راهبردی نباید به هیچ کشوری وابسته باشیم، گفت: افزایش توان موشکی ارتش و سپاه از الزامات قدرت بازدارندگی و حفظ منافع ملی است که باید بیش از پیش ارتقاء پیدا کند.

سرتیپ الهامی با اشاره به اینکه موشک های با برد ۳۰۰کیلومتر در آینده ی نزدیک توسط پدافند هوایی ارتش رونمایی می شود، خاطر نشان کرد: توسعه قدرت موشکی نماد خود باوری و اتکا به توان و نیروی داخلی است.

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه امروز رصد، شناسایی و رهگیری تمامی پرنده ها، پهپادها، جنگنده ها و ... در مرزهای هوایی کشورمان بویژه در منطقه ی خلیج فارس دغدغه نیست، تصریح کرد: تولید رادار کاملا بومی با برد۳۰۰۰کیلومتر و نیز اشراف انواع پهپادها با ارتفاع بیش از ۴۷هزارپا در سازمان رزم نیروی پدافند هوایی ارتش نوید تسلطی قاطع و رصدی لحظه ای در مرزهای هوایی کشورمان را می دهد که در صورت بروز هرگونه خطای دشمن لحظه ای پاسخ کوبنده می دهیم.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، ادامه داد: پدافند هوایی ارتش در زمینه ی علوم پدافندی، هوش مصنوعی، علوم شناختی، کوانتم، دفاع سایبری، جنگ الکترونیک و ... همکاری شگرف و ارزنده ای با نخبگان کشوری، مجموعه ی وزارت دفاع، نیروهای مسلح، سازمان جهاد خودکفایی و نیز سایر موسسات علمی و دانشگاهی دارد که دشمن را در تصمیم گیری هایش دچار چالش کرده است.

برچسب‌ها:

نظر شما