شناسهٔ خبر: 54795307 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

دانشگاه آزاد مشهد میزبان مراسم گرامیداشت جان‌باختگان زلزله افغانستان + عکس و فیلم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برای نیمسال آینده، تسهیلات ویژه‌ای برای پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد که از ولایت‌های زلزله زده افغانستان هستند، از طریق معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه فراهم خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهرآرانیوز؛ دکتر محسن مرادی در مراسم گرامیداشت جان باختگان زلزله افغانستان که با حضور جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان افغانستانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، با تسلیت به مصیبت دیدگان و دانشجویان افغانستانی، اظهار کرد: برای نیمسال آینده تسهیلات ویژه‌ای برای پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد که از ولایت‌های زلزله زده افغانستان هستند از طریق معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه فراهم خواهد شد.

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: به برکت همراهی‌ها و همدردی‌ها، اینگونه حوادث و بلایا قابل تحمل‌تر شود و از این آزمایش بزرگ الهی سربلند بیرون بیاییم و بتوانیم دین خودمان را به برادران دینی و مسلمان افغانستان ادا کرده باشیم.

اینجا ببینید:

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_516873" ><script defer type="text/JavaScript" src="https://shahraranews.ir/fa/news/play/embed/114405/516873?width=600&height=400"></script></div>
 
 
 

نظر شما