شناسهٔ خبر: 54794799 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان:

۱۴۸ حادثه دیده سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۱۴۸ حادثه دیده از اول خرداد تاکنون در این استان از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند.

صاحب‌خبر -

اکبر کیخاسالار گفت: ۲۴ مورد حادثه در این مدت به جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گزارش شدکه ۲۰ مورد حادثه جاده ای، یک مورد سیل و آبگرفتگی، ۲ مورد زلزله و یک مورد آتش سوزی جنگل و مرتع بود.

او گفت: ۱۴۱ نیروی عملیاتی در قالب ۳۵ تیم به همراه ۳۲ دستگاه خودرو امدادی و آمبولانس برای پاسخگویی به حوادث در سطح استان اعزام شده اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۲۳ مورد رهاسازی در این مدت توسط نیروهای عملیاتی هلال احمراستان انجام شد.

او گفت: در سیل و آبگرفتگی ماه گذشته ۴۹ نفر در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند و بسته های غذایی ۷۲ ساعته بین آنها توزیع شد.

کیخا سالار گفت: در خردادماه امسال به ۲۷۳ آسیب دیده از حوادث آتش سوزی منازل در سطح استان اقلام زیستی و معیشتی توسط جمعیت هلال احمر استان ارائه شد.

او گفت: ندای امداد هلال احمر با شماره ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حادثه دیدگان است و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان همواره آماده امدادرسانی به هموطنان حادثه دیده هستند.

نظر شما