شناسهٔ خبر: 54793092 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شاتا | لینک خبر

مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران:

دیدار مدیران با خانواده شهدا باعث انگیزه مضاعف خدمت می‌شود

مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران در نشستی که هم‌زمان با دهه تولید و تجارت در شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی برگزار شد، دیدار مدیران با خانواده شهدا را باعث ایجاد روحیه و انگیزه مضاعف خدمت دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش شاتا، حسن ممتحن، توسعه فرهنگ ایثار و شهادت راوظیفه همه مردم و مسئولان برشمرد و گفت: دومین رکن اقدامات دفتر امور ایثارگران اجرای طرح سپاس (دیدار مستمر با خانواده شهدا)، ابلاغی معاون اول رئیس‌جمهوری است که مورد تأکید وزیر صمت نیز قرار دارد.

وی افزود: مشاوران امور ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی باید مدیران را به دیدار خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران ببرند، زیرا این امر باعث ایجاد روحیه و انگیزه مضاعف خدمت در آنها خواهد شد.

مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران با اشاره به این‌که دولت سیزدهم سه مسیر شامل خدمت به ایثارگران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مردمی کردن و استفاده از ظرفیت‌های ایثارگران را برای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به ایثارگران ترسیم کرده است، ادامه داد: ارائه خدمت به ایثارگران نباید به شعار ختم شود، بلکه باید اجرایی و عملیاتی شود و مشاوران امور ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی وظیفه سنگینی در این زمینه بر عهده دارند.

گفتنی است برای بررسی نحوه خدمت‌رسانی به ایثارگران در دستگاه‌های استانی سازمان جهاد کشاورزی، سازمان امور مالیاتی، اداره کل تأمین اجتماعی و شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی توسط تیم بازرسی معاون رئیس‌جمهوری، مورد بازدید قرار گرفتند.

نظر شما