شناسهٔ خبر: 54793007 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مصاحبه مفصل مدافع تیم ملی؛ از خط و نشان اسکوچیچ و رقابت سخت در جام جهانی تا دست رد به اروپایی‌ها

مدافع ملی پوش کشورمان که به تازگی به الاهلی ملحق شده است، گفت و گویی مفصل با نشریه قطری انجام داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، شجاع خلیل زاده مدافع ملی پوش کشورمان بعد از دو سال حضور در الریان راهی الاهلی دیگر تیم قطری شد.

در همین رابطه نشریه «العرب» قطر مصاحبه ای مفصل با مدافع تیم ملی کشورمان انجام داد که جزئیات این گفت و گو را می توانید در زیر بخوانید:

*در ابتدا درباره احساست نسبت به انتقال به الاهلی برایمان توضیح بدهی.

خیلی خوشحالم به الاهلی پیوستم و حس خوبی دارم. این تجربه جدیدی برای من در لیگ ستارگان است و امیدوارم بتوانم به اندازه خودم به تیم کمک کنم. به هواداران، مدیریت و کادرفنی قول می دهم تا به اندازه توانم به تیم کمک کنم. از زمان بدو ورودم باشگاه با رفتار خوب، من را تشویق کرد و من آماده این تجربه جدید هستم.

* در الاهلی حسین کنعانی زادگان حضور دارد. شما در کنار این بازیکن سال ها بازی کردید. آیا او در انتقال شما به الاهلی نقش داشت؟

با کنعانی زادگان در تیم ملی و پرسپولیس همبازی بودم و شناخت خوبی از یکدیگر داریم. او شرایط تیم را برای من بازگو کرد و از این انتقال خوشحالم.

* قبل از پیوستن به الاهلی پیشنهاد دیگری هم داشتید؟

بله پیشنهادهایی از ایران و اروپا داشتم. دو باشگاه قطری دیگر و یک تیم اماراتی به من پیشنهاد دادند.

* اما چرا الاهلی را انتخاب کردید؟

دلیل این انتخابم به خاطر تمایل برای ماندن در دوحه به همراه خانواده ام بود. همچنین وقتی با سرمربی صحبت کردم او به من احساس خوبی داد. البته کنعانی زادگان هم در قانع کردن برای این انتقال موثر بود.

* نظر شما درباره فصل پیش رو چیست؟

هیچ شکی ندارم که فصل جدید لیگ ستارگان با توجه به همزمانی با جام جهانی 2022 در دوحه استثنایی خواهد شد. البته رقابت سخت خواهد شد چون همه به دنبال بهترین عملکرد در سال جام جهانی هستند.

*شما به هواداران الاهلی چه قولی می دهید؟

به همه هواداران و مدیریت باشگاه قول می دهم تا بهترین نمایش را داشته باشم تا آنها خوشحال شوند. الاهلی در فصل جدید به دنبال قهرمانی در تمام رقابت ها است. قول می دهم با تمام وجود برای تیم بازی کنم تا انتظارات هواداران برآورده شود.

*کسی از باشگاه الریان برای تمدید قرادادت اقدام کرد؟

نه کسی از طرف باشگاه الریان با من تماسی نداشت.

* از تجربه ات در الریان برای ما بگویید؟

فصل اول حضور در الریان خوب بود اما در فصل دوم از پشت دفاع وسط به کناره ها منتقل شدم که این پست تخصصی من نبود. به الریان به عنوان مدافع وسط آمدم چون در لیگ قهرمانان آسیا جزو بهترین مدافعان وسط انتخاب شدم. در این زمینه کار به جایی کشید که با باشگاه الریان هم صحبت کردم تا پست من را تغییر دهند. این تغییرات زیاد در پست باعث شد تا دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران به این موضوع اعتراض کند. البته من در این پست ها هم عملکرد خوبی داشتم.

*ایران در جام جهانی 2022 در گروه سختی حضور دارد؟ پیش بینی ات از این بازی ها چیست؟

بدون شک حضور در گروه انگلیس، آمریکا و ولز سخت است. آنها بازیکنان در طراز جهانی دارند اما ما هم ایران هستیم و تا آخرین لحظه خواهیم جنگید.

*شما به عنوان لژیونر ایرانی شاغل در قطر وضعیت آمادگی این کشور برای جام جهانی 2022 را چگونه می بنید؟

امکانات و آمادگی قطر برای میزبانی از جام جهانی فوق العاده است. زیرساخت ها و ورزشگاه های ساخته شده در بهترین سطح قرار دارند. قطر پیش از این با برگزاری رقابت های بزرگ ورزشی توانایی خودش را ثابت کرده است. برای اولین بار است که جام جهانی در یک کشور عربی برگزار می شود و به نظرم قطر در بهترین شرایط این مسابقات را برگزار می کند.

انتهای پیام/ ت 10

 

 

نظر شما