شناسهٔ خبر: 54790834 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ابراهیمی:

اعتبارات خوبی جهت تکمیل طرح‌های کشاورزی مصوب شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبارات خوبی جهت تکمیل طرح‌های کشاورزی استان مصوب شد که با تخصیص آن‌ها تحولات اساسی ایجاد می‌شود.

صاحب‌خبر -

آقای ابراهیمی در نشست با رئیس شورای اسلامی استان و نماینده شهرستان سامان در شورای اسلامی استان گفت: اعتبارات خوبی جهت تکمیل طرح‌های کشاورزی استان مصوب شد که با تخصیص آن‌ها تحولات اساسی در استان ایجاد می‌گردد.

پروژه‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی که نیمه تمام بودند را در اولویت کاری قرار دادیم و طرح‌های جدیدی نیز پیشنهاد شد که امیدواریم راهی برای اجرای طرح‌های جدید باز شود.

طرح‌های کشاورزی در دشت‌های دیناران، خانمیرزا و چشمه زنه، برنامه ریزی جهت مقابله با سرمازدگی باغات سامان، طرح‌های شهرک دانش بنیان جهاد کشاورزی، رفع مشکلات طرح‌های کشاورزی در استان و ... در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید

در زمینه رفع تداخلات و اخذ اسناد که دغدغه چندین ساله مردم بود نیز اقدامات خوبی صورت گرفت؛ لذا در بخش‌های مختلف خصوصاً در حوزه کشاورزی تلاش می‌کنیم که تحول ایجاد شود.

اعتماد دو طرفه بین مردم و مسئولین جهت سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف خصوصاً توسعه گلخانه ها، شیلات و آبزیان می‌تواند در استان تحول ایجاد نماید که در این راه شورا‌ها باید کمک حال ما باشند تا ضمن افزایش ارزش افزوده در استان، اشتغال زایی صورت گیرد.

بمنظور افزایش بهره‌وری آب برنامه ریزی می‌کنیم که در حوزه کشاورزی با اصلاح در باغات و توسعه گلخانه‌ها و حوزه شیلات، از روش‌های نوین و خلاق استفاده کنیم.

نظر شما