شناسهٔ خبر: 54790345 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تنها اشتباه نکونام در فولاد چه بود؟

پریسا زنگنه منش

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است اگر جواد نکونام تنها یک اشتباه در مجموعه فولاد داشت، رد کردن پرپرا بود.

صاحب‌خبر -

افشین حاجی پور در گفت و گو با ایسنا درباره ماندن نکونام در فولاد، اظهارکرد: مربیان با برنامه همیشه برنامه سه ساله به باشگاه ها می دهند تا قهرمانی به دست آورند و خوشبختانه نکونام در سال دوم حضور در فولاد کولاک کرد و دو قهرمانی برای فولاد به ارمغان آورد. فولاد موفق شد به قهرمانی جام حذفی و سوپر جام برسد و به نظرم اکنون دلیل عمده ماندن نکونام در فولاد نیز بحث قهرمانی در لیگ برتر است و اگر این پروژه را در فولاد کامل کند، احتمالا آخرین فصل حضور او در اهواز باشد.

وی درخصوص خریدهای فولاد برای فصل پیش رو لیگ برتر نیز گفت: مطمئنا نکونام با برنامه و بر اساس نیازهایش اقدام به خرید آقایی، پهلوان، علیاری و قربانی داشته است. نکونام می داند که تیمش جوان است و برای فصل جدید لیگ به چند بازیکن باتجربه تر نیاز داشت که آن ها را هم با برنامه جذب کرد. به اعتقاد من برنامه جواد نکونام قهرمانی در لیگ برتر است.

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: من فکر می کنم علیاری، پهلوان، آقایی و قربانی خیلی می توانند به فولاد کمک کنند. به هر حال اگر قرار است تیمی برای قهرمانی بسته شود، ارزش این همه هزینه را دارد.

وی افزود: نکونام به خوبی می تواند از مهره هایش حتی یک بازیکن معمولی نهایت استفاده را ببرد و از این جهت او می تواند از خریدهای تازه اش بهترین استفاده را داشته باشد. فولاد خریدهای به موقعی داشت. بازیکنانی که عصای دست نکونام خواهند بود. فولاد با این خریدها می تواند جزو سه تیم برتر لیگ برتر باشد اما نمی تواند قهرمان آسیا شود.

حاجی پور درباره قرار گرفتن پرپرا در لیست مازاد فولاد، گفت: به اعتقاد من جواد نکونام اگر تنها یک اشتباه در مجموعه فولاد داشت، رد کردن پرپرا بود زیرا او یک مهاجم شش دانگ است و به نظرم جای او در فولاد بسیار خالی است. او در این سال ها به فولاد، نکونام و فوتبال و اعتبار خوزستان کمک کرده است.

وی تاکید کرد: در مجموع پرپرا، کولیبالی و پاتوسی فصل گذشته گل کاشتند و عملکرد خوبی داشتند، اما اعتقاد ما با جواد نکونام متفاوت است و او صلاح تیمش را بهتر می داند.

انتهای پیام

نظر شما