شناسهٔ خبر: 54789885 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر ارومیه:

سد معبر خیابان عطایی ارومیه سریعتر ساماندهی شود

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: سد معبر خیابان عطایی به معضلی اساسی برای شهر تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

مرتضی منافی گفت: سدمعبر دستفروشان خیابان عطایی به یک معضل برای شهر ارومیه تبدیل شده و باید در سریعترین زمان ممکن ساماندهی شود.

منافی می گوید: وانت بار فروشان سطح شهر به منظور ساماندهی به مکان‌های استقرار جانمایی هدایت شوند.

او گفت: برای ساماندهی و ارائه راهکار جهت معضل سد معبر با همکاری و هماهنگی شهرداری و اتاق اصناف و مرکز بهداشت و ارگان‌های ذیربط اقدام شود و بازرسی‌ها لازم به صورت مستمر صورت پذیرد.

منافی می گوید: در جلسه‌ای که در دفتر امام جمعه ارومیه با حضور نماینده، ولی فقیه، مسئولین و اعضای شورا و شهردار برگزار شد امام جمعه ارومیه تاکیدا به موضوع سد معبر اشاره و خواهان همکاری تمامی دستگاه‌ها در خصوص مقابله با موضوع سدمعبر و مشاغل مزاحم و ساماندهی این قشر زحمتکش را خواستار شد.

او گفت: تعریف ساز و کار مشخص و هماهنگی در خصوص واگذاری زمین‌های در اختیار راه و شهرسازی برابر قانون برای ساماندهی مشاغل مزاحم پیگیری شود تا در اختیار شهرداری قرار گیرد.

منافی گفت: نظارت بر توزیع عادلانه غرفه‌ها در واگذاری به اشخاص از طریق سامانه ستاد از اولویت‌های شهرداری باشد و همچنین دستور جلسه ساماندهی مشاغل مزاحم به طور مکرر تا حصول نتیجه ادامه یابد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: وظایف شورای شهر نظارتی است و به عنوان نمایندگان مردم مشکلات را پیگیری و به صورت شفاف به اطلاع مردم خواهیم رساند.

نظر شما