شناسهٔ خبر: 54789507 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کریستیانو رونالدو | کریستیانو رونالدو | کریستیانو رونالدو فوتبال

دعوای خواهر کریستیانو رونالدو با مسی!

خواهر کریستیانو با مسی به جدل پرداخت!

صاحب‌خبر -

کریستیانو رونالدو فوق ستاره جهان فوتبال است. کریستیانو رونالدو در تیم‌های متعددی به عنوان بازیکن مهاجم حضور داشته. کریستیانو رونالدو فوتبال را به صورت جدی در لیگ اروپا با تیم منچستر یونایتد آغاز کرد و سپس به رئال مادرید رفت. کریستیانو رونالدو پس از رئال مادرید، برای مدت سه سال در تیم یوونتوس پا به توپ زد و سپس باز به جمع شیاطین سرخ پیوست. حالا برای همه سوال است که تصمیم کریستیانو رونالدو برای ادامه حیات ورزشی خود چیست؟!

کریستیانو رونالدو

کنایه عجیب خواهر رونالدو به مسی و برتر نشان دادن برادرش!

به گزارش برنا به نقل از خبر آنلاین، الما دوس‌سانتوس آوریرو، یکی از خواهرهای کریستیانو رونالدو روز گذشته و همزمان با تولد لیونل مسی، ویدیوی یکی از پیج‌های هوادارای کریستیانو را منتشر کرد که در آن به قیاس قیچی برگردون مسی و رونالدو پرداخته شده بود.

این اقدام کنایه‌آمیز الما واکنش‌های بسیاری را در رسانه‌های اجتماعی در پی داشت.

کریستیانو رونالدو

بیوگرافی کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو متولد 5 فوریه 1985 در پرتغال ، از نامدارترین بازیکنان فوتبال است.

تا مقطع ابتدایی (دبستان) بیشتر سواد ندارد اما از 8 سالگی فوتبال را شروع کرد و حالا با ثروت 1 میلیارد دلاری بعنوان مهاجم 1/87 متری با پنج توپ طلا می درخشد.

خانواده کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (Cristiano Ronaldo) روز 16 بهمن 1363 در روستان فونچال کشور پرتغال بعنوان فرزند آخر خانواده چشم به جهان گشود.

مادرش ماریا آشپز و پدرش خوزه دینیس آویرو باغبان شهرداری بود که نام رونالدو را بخاطر علاقه اش به رونالد ریگان رئیس جمهور وقت برای پسرش انتخاب کرد.

برادر و خواهران

دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد و با دین مسیحی کاتولیک در یک خانواده فقیر بزرگ شده بطوری که هر 4 خواهر و برادر تنها یک اتاق مشترک داشتند.

شروع فوتبال

فوتبال را بصورت جدی از سال 1993 وقتی 8 ساله بود با تیم محلی آندورینها که پدرش مسئول تدارکات آن بود شروع کرد سپس به باشگاه ناسیونال مادیرا رفت.

حضور کریستیانو رونالدو از 12 سالگی در تیم ملی

سال 1997 در 12 سالگی با عقد قرارداد پنج ساله به آکادمی باشگاه اسپورتینگ لیسبون پیوست و از همانجا به تیم ملی زیر 16 سال پرتغال دعوت شد

کریستیانو رونالدو و اخراج از مدرسه 

رونالدو در 14 سالگی پس از پرتاب صندلی به سمت معلم اش که به او توهین کرده بود برای همیشه قید درس را زد و با حمایت مادرش تمام وقت خود را برای فوتبال گذاشت.

عمل جراحی کریستیانو رونالدو

در 15 سالگی بیماری تند تپشی قلب اش می توانست باعث شود فوتبال را کنار بگذارد اما باشگاه از او و خانواده اش حمایت کرد و با یک عمل جراحی مشکل حل شد.

شک کریستیانو رونالدو بین منچستر و بارسلونا

بازی های درخشان اش باعث شد نمایندگان باشگاه منچستر یونایتد و بارسلونا پیشنهاد به خدمت گرفتن او را به باشگاه بدهند.

اما با اصرار الکس فرگوسن ، باشگاه منچستر یونایتد با قرارداد بسیار بالای 12.5 میلیون یورویی با رونالدوی جوان قرارداد 4 ساله بست.

درخشش کریستیانو رونالدو و تمدید با منچستر 

سیر موفقیت رونالدو از فصل 2006 وقتی 21 ساله بود با عنوان بازیکن برتر لیگ انگلستان شروع شد سپس عنوان جوانترین بازیکن سال رو هم از آن خود کرد.

او در سال 2007 پیشنهاد 80 میلیون یورویی رئال را نپذیرفت اما منچستر با قرارداد هنگفت هفته ای 120 هزار یورو با او تمدید کرد.

تصادف با فراری کریستیانو رونالدو

در 8 ژانویه 2008 با خودرو فراری خود از یک تصادف شدید جان سالم به در برد و چهار رو بعد برای اولین بار عنوان بهترین بازیکن سال جهان را از آن خود کرد.

مسافرت و تصادف بوگاتی کریستیانو رونالدو

به گزارش برنا به نقل از ورزش سه، چند روز پیش، ماشین لوکس کریستیانو رونالدو، بوگاتی ویرون، در مایورکا با دیوار یک خانه تصادف سختی داشته و خسارت قابل توجهی وارد کرده است. البته کریستیانو شخصا سوار ماشین بوگاتی‌ نبوده و یک زوج در حال رانندگی با ماشین وی بوده‌اند. مالک این خانه که سوپرماشین دو میلیون دلاری کریستیانو رونالدو به آن خسارت زده از کریستیانو طلب خسارت کرده و می‌گوید منتظر دریافت غرامت می‌باشد.

صاحب‌خانه خسارت‌دیده در گفت‌وگو با رسانه‌ها در اسپانیا گفت:" وقتی بررسی کردم متوجه شدم کنتر آب و لوله‌کشی آب کاملا از بین رفته. از روز تصادف من دیگر نمی‌توانم در خانه‌ام زندگی کنم. در ورودی خانه از جا کنده شده و دو ستون بتونی هم از بین رفته".

رونالدو به همراه جورجینا رودریگز، همسرش، در کنار پنج فرزندش یک هفته قبل با جت شخصی به مایورکا رفته بود تا در خانه لوکسی که اجاره کرده و البته قایق تفریحی مجللی که در اختیار دارد استراحت کند. 

این اولین تعطیلات این زوج معروف و مشهور به همراه دخترشان است که به تازگی متولد شده و البته اولین تعطیلات پس از درگذشت پسرشان نیز به حساب می‌آید و به همین دلیل از اهمیت خاصی برای آنها برخوردار است. 

رونالدو تصمیم گرفته بود که علاوه بر این بوگاتی، یکی از خودروهای مرسدس بنزش را نیز به مایورکا منتقل کند که گفته می‌شود آن ماشین به سلامت به دست او رسیده است.

نظر شما