شناسهٔ خبر: 54789431 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

خرید آنلاین نان از منزل با نانوایی اسنپ

یکی از دل‌نشین‌ترین تصویرها برای ما ایرانی‌ها، صبح‌هایی است که بوی نان داغ و تازه می‌آید و سفره صبحانه برپا شده است. این روزها که وقت‌مان محدودتر است و سرمان شلوغ‌تر از گذشته‌ها، شاید نتوانیم و نخواهیم که زمان‌مان را در صف نانوایی صرف کنیم اما همچنان امکان رقم‌زدن آن تصویر خوش صبحگاهی وجود دارد. چطور؟

صاحب‌خبر -

با خرید نان از اسنپ. نان سنتی باشد یا انواع نان ساندویچی و سوخاری، نانوایی اسنپ نمی‌گذارد که سفره‌تان خالی از نان تازه بماند. هر نوع نانی که دلتان بخواهد، آماده است. فقط باید سفارش بدهید. 

سفارش نان از نانوایی اسنپ ؛ بوی خوب نان تازه 

خرید آنلاین نان از منزل با نانوایی اسنپ

همه نان تازه دوست دارند. عطر نان، تُردی لقمه‌های جداشده از آن، لذت‌ هم‌نشینی‌ نان تافتون با کشک‌وبادمجان، کباب بریان با نان سنگگ یا کباب تابه‌ای خانگی با نان همبرگری مثال‌زدنی است. به‌خاطر بی‌علاقگی به معطل‌شدن در صف‌های طولانی نان یا نداشتن وقت کافی این لذت را از خودتان نگیرید. 

با وجود سوپراپلیکیشن اسنپ، نانوایی همیشه جایی در جیب‌تان در تلفن همراه است. کافی است که تلفن را از جیب بیرون بیاورید یا با رایانه و تبلت وارد وب‌اپلیکیشن اسنپ و بخش نانوایی‌ آن شوید. سفارش نان با اسنپ کارتان را راحت می‌کند و در هر وقت‌وزمانی شما را به نان تازه می‌رساند. 

صرفه‌جویی در وقت و رسیدن به انواع نان در کوتاه‌ترین زمان ممکن فقط چند مورد از مزایای تهیه نان از نانوایی اسنپ است. با این کار، امتیازات دیگری هم نصیبتان می‌شود: 

  • امکان انتخاب نان از میان گزینه‌های متنوع؛ 
  • خرید نان براساس امتیاز نانوایی‌ها در اسنپ؛ 
  • به‌کارگرفتن فیلترهای مختلف برای انتخاب راحت‌تر؛ 
  • استفاده از تخفیف‌ها و دریافت امتیاز خرید؛ 
  • اضافه‌کردن توضیحات در هنگام ثبت سفارش. 

امکان انتخاب انواع نان فانتزی و سنتی از میان گزینه‌های متنوع 

شاید فکر کنید که خرید اینترنتی نان عجیب است و در بهترین حالت، فقط امکان خرید انواع نان فانتزی با این روش ممکن است. باید بگوییم که اشتباه نکنید و بدانید که خرید انواع نان با اسنپ مقدور است. دلتان نان سنتی می‌خواهد؟ نان سنگک سفارش بدهید. اهل خوردن نان بربری با صبحانه و انواع غذاها هستید؟ بربری سفارش بدهید. 

حواستان به خوردن نان‌های سبوس‌دار است و اهل رژیم‌گرفتن هستید؟ نان تافتون سفارش بدهید. سامانه خرید نان اسنپ به شما حق انتخاب می‌دهد که از میان نانوایی‌های اطراف و در دسترستان همان نانی را سفارش بدهید که دلتان می‌خواهد. 

سفارش نان براساس امتیاز نانوایی‌ها در اسنپ 

خرید آنلاین نان از منزل با نانوایی اسنپ

به اپلیکیشن اسنپ و بخش نانوایی که وارد می‌شوید، امکان مرتب‌کردن فهرست نانوایی‌ها براساس امتیاز وجود دارد. از فیلتر «بیشترین امتیاز» کمک بگیرید و ببینید که پرطرف‌دارترین نانوایی اطرافتان کدام است. نظرات کاربران دیگر درباره سفارش نان را بخوانید و ببینید که امتیاز هر نانوایی چند است. 

در این صورت، خیالتان بابت کیفیت و نظافت تهیه و ارسال سفارش راحت می‌شود. افراد دیگر از تجربه‌هایشان در خرید نان و کیفیت ارسال می‌نویسند و به شما ذهنیتی برای ثبت سفارش می‌دهند که بسیار مفید است. 

به‌کارگرفتن فیلترهای مختلف برای انتخاب راحت‌تر 

در هنگام سفارش نان از نانوایی اسنپ می‌توانید از فیلترهای مختلف برای انتخاب کمک بگیرید. چه فیلترهایی؟ 

  • نزدیک‌ترین نانوایی؛ 
  • ارزان‌ترین؛ 
  • جدیدترین؛ 
  • گران‌ترین؛ 
  • بهترین کوپن؛ 
  • عملکرد کلی

به‌کمک این فیلترها ببینید که مناسب‌ترین نانوایی برایتان کدام است. فیلترهایی مانند «نزدیک‌ترین» و «بهترین کوپن» از میان موارد دیگر کاربردی‌تر هستند. با انتخاب آنها به فهرست نانوایی‌هایی می‌رسید که به‌ترتیب به شما نزدیک‌تر هستند و بیشترین تخفیف را برای شما در نظر گرفته‌اند. 

«عملکرد کلی» هم فیلتر خوبی است و به شما نشان می‌دهد که مشتریان دیگر از عملکرد عمومی و کلی کدام‌یک از نانوایی‌ها راضی‌تر بوده‌اند.  فیلتر «جدیدترین» هم شما را در جریان وجود نانوایی‌هایی می‌گذارد که به‌تازگی شروع به کار کرده‌اند. 

استفاده از تخفیف‌ها و دریافت امتیاز خرید 

استفاده از خدمات مختلف اپلیکیشن اسنپ باعث می‌شود که امتیازاتی در باشگاه مشتریان برایتان ثبت‌ و منظور شود. با این امتیازها می‌توانید برای استفاده از خدمات مختلف اسنپ از کدهای تخفیف استفاده کنید. برای مثال، استفاده از امتیازها برای خرید نان با تخفیف حسابی می‌چسبد و شیرین است. هیچ نانوایی در خرید حضوری به شما تخفیف نمی‌دهد اما مثلا، برای خرید نان سنگک آنلاین می‌توانید از کدهای تخفیف استفاده کنید. 

خرید انواع نان از نانوایی اسنپ هم برایتان امتیازهایی به‌همراه می‌آورد و می‌توانید از این امتیازها بعدتر برای دریافت کدهای تخفیف یا شرکت در قرعه‌کشی‌هایی با جوایز نفیس استفاده کنید. 

اضاف‌کردن توضیحات در هنگام ثبت سفارش 

فرقی نمی‌کند که خواهان سفارش نان لواش از اسنپ هستید یا انواع نان فانتزی (ساندویچی، همبرگری، سوخاری و...). در هر حال، امکان سفارش تمام انواع نان برایتان مهیا شده است. 

در هنگام سفارش هم می‌توانید توضیحاتی درباره سفارشتان قید کنید. برای مثال، بنویسید که نان سنگک را با کنجد اضافه می‌خواهید یا مثلا نان بربری را بدون کنجد و اضافات سفارش می‌دهید. 

نحوه سفارش آنلاین نان از نانوایی اسنپ چطور است؟ 

سفارش آنلاین نان

روند سفارش نان از اسنپ هم مانند تمام خدمات دیگر این سوپراپلیکیشن ساده و سریع است. فقط باید: 

  • وارد اپلیکیشن اسنپ شوید؛ 
  • به بخش غذا و از آنجا نانوایی مراجعه کنید؛ 
  • آدرستان را انتخاب کنید تا نانوایی‌های در دسترس نمایش داده شوند؛ 
  • از فیلترهای مختلف مانند ارزان‌ترین، نزدیک‌ترین و... برای انتخاب بهتر کمک بگیرید؛ 
  • نانوایی مناسب را انتخاب و تعداد نان را مشخص کنید؛ 
  • هزینه را آنلاین بپردازید و منتظر باشید تا نان برایتان فرستاده شود. 

بعد از خرید هم امکان رصد و پیگیری مراحل آماده‌سازی سفارش برایتان مقدور است. ببینید که نانتان در چه مرحله‌ای از سفارش است و مسیر پیک در راه رسیدن به خانه‌تان را دنبال کنید. 

در آخر 

نانوایی اسنپ به کمکتان آمده تا هیچ‌وقت سفره‌تان بی‌نان تازه نماند. نان را تازه بخرید و از تخفیف‌ها هم استفاده کنید. هیچ‌گاه خرید انواع نان این‌قدر جذاب نبوده است. قبول دارید؟ به‌سادگی نان را از اسنپ سفارش بدهید و در بسته‌بندی تمیز و مناسب از پیک‌های دلسوز و مسئول تحویل بگیرید. 

نظر شما