شناسهٔ خبر: 54789329 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سارق مسلح طلا فروشی در قرچک پس از ۲۰ دقیقه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری سارق مسلح طلا فروشی در کمتر از ۲۰ دقیقه و پس از تعیقب و گریز خودرو سارق از قرچک تا تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار کیومرث عزیزی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در قرچک با اشاره به دستگیری سارق مسلح اظهار داشت: حدود ساعت 16 امروز فردی پس از پرتاب یک شی آتش‌زا به داخل مغازه طلا فروشی در یکی از خیابان‌های شهرستان قرچک و به‌دنبال آن تیراندازی به سمت ویترین مغازه قصد سرقت از طلافروشی را داشته که بلافاصله با حضور افسر پلیس مستقر در خیابان عرصه را برخود تنگ دیده و با برداشتن مقداری طلا از داخل ویترین اقدام به فرار با خودروی شخصی خود می‌کند.

وی افزود: با هوشیاری و سرعت عمل مأمور پلیس بلافاصله خودروی متهم تحت تعقیب قرار می‌گیرد.

 رئیس پلیس شرق استان تهران در ادامه گفت: مأمور پلیس همزمان با تعقیب خودروی سارق مسلح طی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 آخرین وضعیت و موقعیت خودرو متهم را که با حرکات جنون آمیز در حال فرار بود اعلام کرد و بلافاصله تیم‌های عملیاتی و پشتیبانی پلیس به موقعیت اعزام و با اجرای طرح مهار و سایر اقدامات پلیسی، همزمان طی هماهنگی با مراجع قضایی در تعیقب و گریز خودرو سارق و تیراندازی متقابل سرانجام باهمکاری پلس تهران بزرگ خودروی سارق در سه راه افسریه متوقف و سارق دستگیر می‌شود.

فرمانده انتظامی شرق تهران تصریح کرد: در بازدید از خودرو متهم مقادیری طلاجات شامل تعدادی النگو و انگشتر سرقتی و یک قبضه سلاح کلت کمری با 19 فشنگ جنگی کشف شد.

وی ادامه داد: در این رابطه متصدی طلا فروشی مجروح و به مراکز درمانی منتقل که برابر گزارش کادر درمان وضعیت عمومی وی مطلوب است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان با تأکید بر برخورد شدید پلیس با مخلین نظم و امنیت عمومی خاطر نشان کرد: به کسانی که بخواهند از خطوط قرمز امنیت و آرامش مردم عبور کنند هشدار می دهیم پلیس اجازه جولان به قانون گریزان را نخواهد داد و با شدت با آنها برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

نظر شما