شناسهٔ خبر: 54789258 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نتایج دوندگان کشورمان در مسابقات دو و میدانی جام کازانوف

تیم ملی دو و میدانی کشورمان در روز پایانی مسابقات بین المللی جام کازانوف یک مدال طلا، ۲ مقام چهارمی و یک مقام پنجمی به دست آوردند.

صاحب‌خبر -

 رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی جام کازانوف در حالی به میزبانی شهر آلماتی در کشور قزاقستان امروز به پایان رسید که مسعود کامران دونده ماده ۱۱۰متر با مانع تیم ملی دو و میدانی کشورمان موفق شد عنوان نخست این مسابقات را کسب کند. همچنین محمد حسین ابارقی و ناصح جهانی در جایگاه چهارم و پنجم ماده ۲۰۰ متر قرار گرفتند. حمیدرضا کیا هم  رتبه چهارم پرش سه گام را کسب کرد. 

 مسعود کامران در رقابت ماده ۱۱۰متر با مانع موفق شد با ثبت حد نصاب ۱۴.۰۸ثانیه بر سکوی نخست این رقابت‌ها بایستد و مدال طلا را از آن خود کند و پس از او دوندگانی از کشورهای قزاقستان و ازبکستان به ترتیب با ثبت حد نصاب‌های۱۴.۳۸ثانیه و ۱۴.۹۱ثانیه به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم این دوره از رقابت‌ها قرار گرفتند.

در دور نهایی دو ۲۰۰ متر در مسابقات بین‌المللی دو و میدانی جام کازانف قزاقستان محمد حسین ابارقی با ثبت زمان ۲۰.۹۱ ثانیه و میلاد ناصح جهانی با زمان ۲۰.۹۳ثانیه به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و پنجم این مسابقات قرار گرفتند.

همچنین  حمیدرضا کیا در رقابت ماده پرش سه‌گام با ثبت حد نصاب ۱۶.۰۸متر در جایگاه چهارم این رقابت‌ها ایستاد.

گفتنی است تیم ملی دو و میدانی کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی جام کازانوف با کسب سه مدال طلا،  ۲مقام چهارمی و یک مقام پنجمی به کار خود پایان داد.

نظر شما