شناسهٔ خبر: 54788465 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

ماجرای عجیب رابطه فوتبالیست ایرانی با مونیکا بلوچی!

رابطه فوتبالیست ایرانی با مونیکا بلوچی جنجالی شد.

صاحب‌خبر -

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  جواد کاظمیان متولد ۳ اردیبهشت ۱۳۶۰ در کاشان، فوتبالیست است او از سال ۱۳۷۳ وقتی ۱۳ ساله بود به جوانان بانک ملی در تهران رفت و شروع حرفه ای داشت او در سال ۷۵ به جوانان سایپا و سپس بزرگسالان این تیم پیوست. کاظمیان  سال های سال در تیم های اشعب، الشبابو عجمان بازی کرد تا دوباره یک فصل در سال ۸۹ به پرسپولیس رفت و سال ۹۳ با تیم صبای تهران از فوتبال حرفه ای خداحافظی کرد.

جواد کاظمیان مدتی نامزد بود اما این رابطه بسیار کوتاه بود و بخاطر عدم توافق به عشق و زندگی مشترک نرسید و حالا سالهاست مجرد است. یکی از حاشیه های عجیب زندگی جواد کاظمیان ابراز علاقه او به مونیکا بلوچی است ماجرا از جایی جالب تر می شود که بدانید مونیکا بلوچی نیز به این داستان واکنش نشان داده است!

ماجرای عجیب رابطه فوتبالیست ایرانی با مونیکا بلوچی

جواد کاظمیان در برنامه اینترنتی که با میزبانی مرحوم مهرداد میناوند برگزار شده بود گفته است: «فقط یک بار، من عاشق مونیکا بلوچی هستم. از شانزده، هفده سالگی او را دوست دارم و در این بیست سالی که عاشق او هستم و مونیکا را شناخته‌ام به نظرم او زیباترین و جذاب‌ترین زن دنیاست.»

 این مصاحبه  و اعتراف به عشق مدل و بازیگر ۵۶ ساله ایتالیایی جنجال زیادی در فضای مجازی به پا کرد، اما این تازه آغاز ماجرا بود و وقتی به اوج خود رسید که جواب کاظمیان با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود تولد مونیکا بلوچی را تبریک گفت.

ماجرای عجیب رابطه فوتبالیست ایرانی با مونیکا بلوچی!

در کپشن این پست این شعر عاشقانه نوشته شده بود: «چه بگویم؟ نگفته هم پیداست/ غم این دل مگر یکی و دو تاست؟/به هم‌ام ریخته‌ست گیسویی/ به هم‌ام ریخته‌ست مدّت‌هاست».

اما نکته جالب توجه واکنش این بازیگر پرآوازه ایتالیایی به پست جواد کاظمیان و تشکر و لایک پست او بود  که حیرت بسیاری از افراد را برانگیخت و واکنش‌های زیادی را در پی داشت. مونیکا بلوچی   متولد ۸ مهر ۱۳۴۳ بوده، و دوبار ازدواج و طلاق داشته و حالا مجرد است.

برچسب‌ها:

نظر شما