شناسهٔ خبر: 54788386 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه بوشهر:

استان زرخیز بوشهر نباید حتی یک خانواده نیازمند ومستمند داشته باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باید تلاش شود که در استان زر خیزی همچون بوشهر حتی یک خانواده نیازمند و مستمند وجود نداشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله صفایی غلامعلی بوشهری عصر یکشنبه در مراسم آغاز توزیع دو هزار کولر گازی و هزار و ۵۰۰ دستگاه یخچال میان نیازمندان استان بوشهر اظهار داشت: کمیته امداد هدیه خدا به مردم ایران اسلامی است.

وی کمیته امداد را خوشنام، مؤثر و در همه مأموریت‌ها موفق دانست و بیان کرد: تلاش کمیته امداد و خیران نیکوکار برای تهیه لوازم ضروری سرمایشی نیازمندان اقدامی بزرگ و ارزشمند است.

امام جمعه بوشهر با تقدیر از خدمات صادقانه امدادگران خدوم و انقلابی این نهاد ارزشمند و یادگار پربرکت حضرت امام (ره) تصریح کرد: اگر مرسوم شود که مردم داری و خدمات مردمی هدف انسان‌ها باشد و با تمام وجود و جهادی عمل کنند آثار و برکات خوبی به همراه خواهد داشت.

آیت‌الله صفایی بوشهری تاکید کرد: باید همه ما در سایه وحدت و همدلی کاری کنیم که در استان زر خیزی همچون بوشهر حتی یک خانواده نیازمند و مستمند وجود نداشته باشد.

در راستای تأمین لوازم ضروری مددجویان نیازمند و با توجه به شرایط گرمای طاقت فرسا در استان بوشهر بیش از دو هزار کولر گازی و هزار و ۵۰۰ دستگاه یخچال فریزر به مبلغ بیش از ۴۰ میلیارد تومان تأمین و در حال توزیع میان نیازمندان هم استانی می‌باشد.

در پایان این مراسم از چهار نفر مددجوی تحت حمایت به نیابت حواله کولر گازی و یخچال خود را از دستان نماینده ولی فقیه در استان دریافت کردند.

نظر شما