شناسهٔ خبر: 54788247 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مجمع عمومی هیات جانبازان و معلولین برگزار شد

مجمع عمومی سالانه هیأت جانبازان و معلولین استان اصفهان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجمع عمومی سالیانه هیأت معلولین و جانبازان، امروز _یک‌شنبه، پنجم تیرماه_ با حضور سید محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون، مسعود حمیدی دبیر فدراسیون، جواد محمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، منصور کُندری رئیس هیأت جانبازان و معلولین استان اصفهان و جمعی از مربیان و ورزشکاران مدال‌آور این هیأت در سالن اجتماعات بیمارستان میلاد پی‌گیری شد.

خدمت به جانبازان، معلولین و اشخاص توان خواه واجب است

در ابتدای این جلسه، جواد محمدی _رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان_ با اشاره به وضعیت ورزشکاران جانباز و معلول استان، اظهار کرد: در سال‌های گذشته هیأت ورزش‌های معلولین و جانبازان استان اصفهان در بین هیأت‌های موفق و برتر کشور قرار داشته است. این هیأت از هیأت‌های پرکار استان است که در آن شخصیت‌های بزرگ فعالیت داشته‌اند و دارند و نتیجه آن اتفاقات خوبی برای ورزشکاران است.

وی افزود: همه مدیران در تلاش هستند تا بستر مناسبی را برای ورزشکاران معلول و جانباز فراهم شود. خدمت به جانبازان، معلولین و اشخاص توان خواه جایگاه بالاتر و ویژه‌ای دارد و خدمت به آنان واجب است. قطعاً با هم افزایی و تلاش بیشتر و در چهار چوب قانون، شرایط و جایگاه شایسته‌ای را درخور ورزشکاران به وجود آوریم و در این راه کوتاهی نخواهیم کرد.

مجمع عمومی هیات جانبازان و معلولین برگزار شد

بنیاد شهید، سازمان امور ایثارگران و بهزیستی مکلف هستند که ایاب ذهاب ورزشکاران جانباز و معلول را تأمین کنند

در ادامه سید محمد شروین اسبقیان _رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین_ گفت: شیوع ویروس کرونا در کنار مشکلاتی که به وجود آورد در کاران مدیران اختلال ایجاد کرده و آسیب زد و مانع از حضور ما در استان‌های مختلف شد. از یک ماه گذشته برنامه حضور و رسیدگی به مشکلات ورزشکاران و هیأت استان اصفهان در دستور کار ما قرار داشت.

وی افزود: طبق مصوبه‌ای با امضای دکتر رئیسی به بیش از ۱۶ دستگاه اجرایی و وزارتخانه‌ها ابلاغ شده است که کلیه وزاتخانه‌ها مکلف شده‌اند انجمن‌های جانبازان و معلولین را در داخل وزارتخانه‌ها راه اندازی کنند و همه دستگاه‌ها مکلف شده‌اند که ساعاتی از ورزشگاه‌های خود را به صورت رایگان در اختیار هیأت جانبازان و معلولین قرار دهند. بنیاد شهید، سازمان امور ایثارگران و بهزیستی مکلف هستند که ایاب ذهاب ورزشکاران جانباز و معلول را تأمین کنند.

اسبقیان ادامه داد: هیأت جانبازان و معلولین استان اصفهان همیشه در بین برترین هیأت‌های کشوری بوده‌اند. استان اصفهان در سال ۹۸ در جایگاه سوم کشوری قرار داشت که در سال ۹۹ با یک پله ارتقا به جایگاه دوم رسید. در حال جمع بندی و بررسی عملکرد هیأت‌های استانی در سال ۱۴۰۰ هستیم و امیدوارم که استان اصفهان در جایگاه ارزنده‌ای قرار گیرد.

نظر شما