شناسهٔ خبر: 54785888 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار اسلامشهر : اردوهای یک روزه دانش بنیان برای دانش آموزان برگزار می شود

اسلامشهر- ایرنا- فرماندار اسلامشهر گفت: اردوهای آموزشی یک روزه و بازدید از شرکت های دانش بنیان، صنایع و کارخانجات بزرگ و واحدهای تولیدی برای دانش آموزان برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

حسن حبیبی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در مورد غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اسلامشهری توضیح داد: پایگاههای بسیج با محوریت مساجد و اداراتی همچون آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه های آموزشی، ورزشی، استعداد یابی و تفریحی قابل توجهی را برای اجرا در تابستان پیش بینی کرده اند.

وی ادامه داد: امسال تاکید کردیم تا این برنامه های پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در تمامی محلات و روستاهای شهرستان نیز اجرا شود.

حبیبی تاکید بر موضوعات تربیتی، فرهنگی و محتوایی را در کنار توجه به بحث نشاط و شادابی دانش آموزان در برنامه های اوقات فراغت  پراهمیت دانست و گفت: توجه به این نکات موجب  رشد و تعالی اخلاقی نوجوانان و جوانانی که در این برنامه ها شرکت می کنند، می شود.

تخفیف برای استفاده دختران دانش آموز لحاظ شده است
فرماندار اسلامشهر همچنین بر ضرورت برنامه ریزی ویژه برای دختران و بانوان در تعطیلات تابستان تاکید کرد و گفت: با توجه به محدودیت هایی که در زمینه اماکن و سالن های ورزشی مختص بانوان وجود دارد در اجرای برنامه های اوقات فراغت، دختران در استفاده از امکانات ورزشی و فرهنگی در اولویت بوده و از برخی تخفیفات بهره مند خواهند شد.

حبیبی با اشاره به افزایش حضور خانواده ها در پارک ها و بوستانهای شهرستان در فصل تابستان، گفت: مقرر کردیم که شهرداری های شهرستان با توجه به تامین امکانات مورد نیاز خانواده ها در پارکها با محوریت مناسبت های مذهبی که پیش رو داریم نسبت به اجرای برنامه های مفرح و فرهنگی اقدام کنند.

اسلامشهر با حدود ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب پایتخت واقع شده است.

نظر شما