شناسهٔ خبر: 54782157 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور | لینک خبر

با هدف پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور انجام شد؛

دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز

سرپرست کتابخانه های عمومی استان البرز با هدف پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان دیدار و گفتگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، هادی آشتیانی، سرپرست کتابخانه های عمومی با عبدالرضا کریم‌پور ملکشاه، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب کریم‌پور ملکشاه، به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، گزارشی از وضعیت کتابخانه‌های عمومی استان ارائه کرد.

وی ضمن اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور به استان البرز خواستار تخصیص اعتبار به دو پروژه احداث کتابخانه عمومی در شهرهای طالقان و ماهدشت شد.

کریم‌پور ملکشاه، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، با اشاره به نیاز و خواست مردم در خصوص پروژه های مذکور، بر لزوم اختصاص اعتبار و توجه ویژه به این پروژه ها تاکید کرد.

کریم‌پور گفت: قطعا حمایت دولت از نهادهای فرهنگی مثل نهاد کتابخانه های عمومی خیلی مؤثر خواهد بود و هر چقدر حمایت بیشتری در این زمینه صورت گیرد شاهد افزایش شاخص زیربنای کتابخانه ای و به تبع آن افزایش سرانه مطالعه در استان خواهیم بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در این دیدار کتاب و کتابخوانی را از مسائل مهم فرهنگی برشمرد و گفت: سعی خواهیم کرد مشکلات تخصیص اعتبار را مرتفع سازیم.

دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز

نظر شما