شناسهٔ خبر: 54773952 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آمادگی ۴ موکب ورامین برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی

فرماندار ورامین گفت: ۴ موکب شهرستان ورامین در کشور عراق اقدام به خدمت زائران آقا ابا عبدالله الحسین می‌کنند که جزو ظرفیت های ارزشمند در این حوزه می‌باشند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین صبح امروز در اولین جلسه ستاد اربعین حسینی این شهرستان که با حضور مسؤولین کمیته های مختلف برگزار شد، اظهار کرد: اربعین حسینی یکی از عظیم ترین و باشکوه ترین جریان فرهنگی دینی است و هر شخصی در هر جایگاهی برای پاسداشت این حرکت عظیم بر سیل مشتاقان آقا ابا عبدالله الحسین با جان و دل باید فعالیت کند.

وی گفت: نگاه به برگزاری مراسم اربعین حسینی باید فراتر از نگاه ساختاری و دستوری باشد و همه باید هر چه در توان دارند در تکریم و تسهیل زائران چه در داخل کشور و چه در کشور عراق انجام دهند.

فرماندار ورامین با اشاره به توجه و تقویت ظرفیت شهرستانی در خصوص اربعین حسینی افزود: ۴ موکب شهرستان ورامین در کشور عراق اقدام به خدمت زائران آقا ابا عبدالله الحسین می‌کنند که جزو ظرفیت های ارزشمند در این حوزه می‌باشند و مقدمات لازم برای تسهیل روند خدمت رسانی در کشور عراق و ایران  این مواکب از وظایف این ستاد است که در آن تصمیمات لازم گرفته می‌شود.

درویشی در پایان گفت: توجه به ابعاد فرهنگی اربعین، شناساندن ظرفیت های فرهنگی و گردشگری ورامین در مواکب به زائران، تسهیل و تکریم اعزام زائران از شهرستان ورامین، احصا ظرفیت های خدمت رسانی مواکب و بررسی ظرفیت ها برای تقویت آن ها از جمله مواردی است که در این ستاد به دنبال انجام آن هستیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

نظر شما