شناسهٔ خبر: 54771433 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون عمرانی استاندار خبر داد؛

تامین ۳۱۴ میلیارد تومان برای آبرسانی روستایی در کرمانشاه

کرمانشاه- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به تامین ۳۱۴ میلیارد تومان برای آبرسانی روستایی در این استان ابراز امیدواری کرد که مشکل ۳۵۲ پروژه با این اعتبار حل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، منوچهر فخری در سومین جلسه قرارگاه آبرسانی روستایی با حضور مدیران دستگاه‌های مختلف اظهار داشت: سپاه پاسداران در عرصه محرومیت زدایی همیشه پیشتاز بوده و تا کنون خدمات بسیاری را به مناطق محروم ارائه کرده است.

فخری از دستور کار قرار گرفتن موضوع حل مشکل آب برخی از روستاهای استان توسط آبفا و آب منطقه‌ای خبر داد.

وی افزود: از محل اعتبارات محرومیت زدایی مبلغ ۳۱۴ میلیارد تومان برای آبرسانی و رفع مشکل ۳۵۲ پروژه روستایی در اختیار قرارگاه نجف اشرف و بسیج سازندگی سپاه نبی اکرم قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه عنوان کرد: از این تعداد، ۱۸۳ پروژه توسط قرارگاه نجف اشرف و ۱۶۶ پروژه توسط بسیج سازندگی انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین برای تأمین آب «روستای دشه» مقرر شد که در سریع‌ترین زمان ممکن با هماهنگی آب منطقه‌ای و آبفا، مجوزهای لازم توسط آب منطقه‌ای صادر شود تا مشکل آب این روستا نیز حل شود.

معاون استاندار کرمانشاه ادامه داد: ۸ تانکر آبرسان توسط قرارگاه نجف اشرف در اختیار آبفا برای حل مشکلات روستاهای دارای مشکل قرار گرفت که جای تقدیر دارد.

نظر شما