شناسهٔ خبر: 54769244 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

اصرار مالدینی به جذب ستاره رئال مادرید

پائولو مالدینی قصد دارد تحت هر شرایطی کاری کند مارکو آسنسیو فصل بعد برای میلان به میدان برود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شرایطی که به نظر می‌رسید اولین خرید بزرگ روسونری قطعی شده باشد، میلان شانس جذب سون باتمن، ستاره بااستعداد لیل و هلندی را مقابل نیوکاسل از دست داد. روسونری نتوانست رقم درخواستی تیم فرانسوی را برآورده کند، در ادامه این مدافع میانی هلندی نیز نتوانست بیشتر از این صبر کند و تصمیم گرفت در نهایت پیشنهاد نیوکاسل یونایتد را بپذیرد. حالا میلان در حال بررسی شرایط تغییر در استراتژی نقل و انتقالاتی خود در روزهای پرتلاطم پیش رو است.

پائولو مالدینی، مدیر میلان می‌داند که این تیم در تابستان به یک بازیکن با کیفیت نیاز دارد و به همین دلیل او همچنان وضعیت جذب مارکو آسنسیو، ستاره اسپانیایی و خلاق رئال مادرید را زیر نظر گرفته است. قرارداد این مهاجم ۲۶ ساله و اسپانیایی سال آینده در مادرید به پایان می‌رسد. خود این بازیکن نیز خواهان دستمزدی در حدود ۶ میلیون یورو است و رئال مادرید نیز حدود ۳۰ میلیون یورو طلب خواهد کرد. البته این ارقام با استراتژی فعلی روسونری ناسازگار است و شرایط میلان برای توافق با مارکو آسنسیو آسان نخواهد بود.

اما پائولو مالدینی قصد دارد مدیران باشگاه را راضی به دست به جیب شدن برای مارکو آسنسیو کرده و زمینه انتقال او را فراهم سازد. رابطه بسیار خوبی بین پائولو مالدینی و کارلو آنچلوتی برقرار است و سرمربی سابق میلان قطعا در رابطه با این انتقال با اسطوره محبوب روسونری همکاری خواهد کرد. مارکو آسنسیو فصل گذشته زیر نظر کارلو آنچلوتی، در ۴۲ بازی در تمامی رقابت‌ها ۱۲ گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما