شناسهٔ خبر: 54757760 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور | لینک خبر

طی ۳ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ صورت گرفت؛

اهدای بیش از ۴۰۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی استان زنجان

در راستای اجرای طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی و با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، بیش از ۴۰۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی استان زنجان اهدا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان، در راستای اجرای طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی و با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، بیش از ۴۰۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی استان زنجان اهدا شد.

۷۰۰ نسخه کتاب «کمک آموزشی» به کتابخانه‌های عمومی ابهر اهدا شد

نمایندگی کانون علمی- آموزش قلم چی در شهرستان ابهر در راستای اجرای تفاهم نامه نهاد کتابخانه های عمومی با این بنیاد علمی و اجرای طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، ۷۰۰ نسخه کتاب کمک آموزشی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال به کتابخانه های عمومی الزهراء(س)، علامه طباطبایی و وحدت ابهر جهت استفاده دانش آموزان و اعضا اهدا کرد.

۲۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابهر اهدا شد

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر در راستای اجرای طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، ۲۰۰ نسخه کتاب به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال به کتابخانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر کتابخانه های عمومی شهرستان اهدا کرد.

۷۵۰ نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان زنجان اهدا شد

در راستای اجرای طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی، انتشارات نیکان کتاب زنجان به منظور ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تأمین و تقویت منابع کتابخانه‌های عمومی و معرفی نویسندگان و کتاب های بومی استان، ۷۵۰ نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان زنجان اهدا کرد.

۲۷۴۰ نسخه کتاب به کتابخانه‌ های عمومی شهرستان زنجان اهدا شد

در راستای اجرای طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی، سازمان اسناد و کتابخانه ملی برای کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و حمایت از کتابخانه‌های عمومی، ۲۷۴۰ نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان زنجان اهدا کرد.

اهدای ۱۰۰ جلد کتاب نفیس مرجع به کتابخانه عمومی حسینی مسجد جامع زنجان

در اقدامی فرهنگی و خداپسندانه، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی ناصری، نماینده اسبق مردم شهرستان های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به منظور گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و غنای هرچه بیشتر منابع کتابخانه های عمومی، ۱۰۰ جلد کتاب نفیس مرجع از کتابخانه شخصی خود به کتابخانه عمومی حسینی مسجد جامع زنجان اهدا کرد.

نظر شما