شناسهٔ خبر: 54754721 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار شاهرود در گفتگو با مهر؛

قیمت نان در شاهرود افزایش نخواهد یافت

شاهرود- فرماندار شاهرود با بیان اینکه در این شهرستان افزایش قیمت نان وجود نخواهد داشت، گفت: نانوایی ها هر میزان نان مورد نیاز مردم را در اختیارشان قرار خواهند داد.

صاحب‌خبر -

ابوطالب جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه ۲۳۰ واحد نانوایی در شهرستان شاهرود وجود دارد که از سهمیه آرد یک و دو استفاده می‌کنند، ابراز کرد: تا امروز ۱۶۸ واحد مجهز به دستگاه کارت‌خوان جدید شده و بر اساس اعلام بانک‌های عامل طی دو روز آتی مابقی واحدهای نانوایی شهرستان شاهرود نیز مجهز به دستگاه خواهند شد.

وی با بیان اینکه مشکل خاصی در تحویل نان مورد نیاز مردم شاهرود وجود ندارد، ابراز کرد: فرایند توزیع آرد به نانوایی‌ها مشابه دوره سابق است و ما خوشبختانه در سراسر شهرستان هیچ مشکلی در ارتباط با تخصیص آرد به خبازی‌ها نداریم و حتی اگر شاهد باشیم که واحدی تقاضا تخصیص بیشتر آرد دارد، می‌توانیم آن را تأمین کنیم.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه آموزش‌ها و پشتیبانی لازم نیز برای نانوایی‌ها در استفاده از دستگاه جدید داده شده است، ابراز کرد: مردم نگران تأمین نان مورد نیاز خودشان نباشند.

جلالی با بیان اینکه در طول اجرای طرح قطعاً افزایش قیمتی در زمینه نان وجود نخواهد داشت و همچنین سهمیه‌ای نیز کم نمی‌شود، بیان داشت: به تعداد تقاضا و نیاز شهروندان، نان در اختیارشان قرار خواهد گرفت لذا مردم به مسائل حاشیه‌ای توجه نکرده و اخبار و اطلاعات را از رسانه‌های معتبر دریافت کنند.

نظر شما