شناسهٔ خبر: 54754650 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آغاز مذاکرات چلسی و یووه؛ دی‌لیخت به لندن می‌رود؟

باشگاه چلسی به صورت جدی خواهان جذب ماتیس دی‌لیخت، مدافع هلندی یوونتوس، است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، خط دفاعی چلسی پس از جدایی آنتونیو رودیگر و پیوستن او به رئال مادرید و احتمال جدایی آندریاس کریستنسن با بحرانی جدی روبرو شده است. 
توماس توخل فهرستی از بازیکنان و مدافعان مدنظرش را در اختیار مالکان و مدیران جدید این باشگاه قرار داده و از آنها خواسته که این تیم را برای فصل آینده تقویت کنند. 
یکی از بازیکنان مدنظر این باشگاه ماتیس دی‌لیخت است که به نظر می‌رسد او نیز خیلی از شرایطی که در یوونتوس دارد راضی نیست و در صورت دریافت پیشنهاد مناسب حاضر به ترک این باشگاه است. 


حالا رسانه‌های انگلیسی مدعی شده‌اند که مذاکرات برای انتقال این مدافع ملی‌پوش هلندی به استمفوردبریج به صورت رسمی آغاز شده و مدیران این دو باشگاه در حال صحبت پیرامون شرایط انتقال احتمالی او هستند. 
این در حالی است که پیش از این چند رسانه ایتالیایی خبر داده بودند که موضع یوونتوس در این باره کاملا مشخص است چون آنها تصمیمی برای فروش دی‌لیخت ندارند و امیدوار هستند که او به حضورش در این تیم ادامه دهد.
با این حال باید به این نکته اشاره کرد که این بازیکن بند فسخ 120 میلیون یورویی در قراردادش دارد و با این که چلسی احتمالا حاضر به پرداخت تمامی این مبلغ نیست اما شاید پیشنهادی نزدیک به 100 میلیون بتواند مدیران یووه را برای فروش او وسوسه کند. 
مذاکرات درباره تمدید قرارداد دی‌لیخت با یووه در چند هفته اخیر ادامه داشته اما به نظر می‌رسد که کسب دو عنوان چهارمی متوالی در دو فصل چندان رضایت او را جلب نکرده و این مذاکرات در حال حاضر به بن بست خورده است.

نظر شما