شناسهٔ خبر: 54754648 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برنامه «ماجرای بهشتی» از امروز در شبکه 3 سیما

«ماجرای بهشتی» نام ویژه‌برنامه شبکه سوم سیما به مناسبت چهل و یکمین سالگرد شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران او در عملیات ترور 7 تیر1360 است که از امروز چهارم تا هشتم تیر هر روز ساعت 16:30 پخش خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، ویژه‌برنامه ماجرای بهشتی در ۵ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش از شبکه سوم سیما تهیه شده است. هر قسمت شامل سرمقاله، گفت‌وگو با مهمان و صحبت‌های منتخبی از شهید بهشتی است که به تناسب هر قسمت از میان ساعت‌ها آرشیو گفت‌وگوهای منتشر نشده ایشان انتخاب شده است. 

شهید بهشتی و مسأله سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، شهید بهشتی و مسأله ولایت‌فقیه، شهید بهشتی و مسأله بنی‌صدر، شهید بهشتی و مسأله تشکیلات و شهید بهشتی و مسأله اقتصاد اسلامی موضوعاتی است که در ماجرای بهشتی با حضور مهمان‌هایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

محمدمهدی اسلامی، پژوهشگر تاریخ و روزنامه‌نگار، عضور شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و مؤلف کتاب‌ اندیشه ماندگار و نیز تألیف مشترک کتاب پرونده مسکوت، جواد منصوری، نخستین فرمانده سپاه پاسداران با حکم شهید بهشتی و از اعضای شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی از جمله افرادی هستند که در این ویژه برنامه با آن‌ها گفت‌وگو شده است.

عطاءالله بیگدلی محقق و پژوهشگر علوم‌انسانی و استاد دانشگاه در رشته حقوق اجرای این برنامه را بر عهده دارد. او پیش از این به‌عنوان مجری در برنامه‌های دیگری چون «مصیر» حضور داشته است. «ماجرای بهشتی» به تهیه‌کنندگى مرتضی روحانی و سردبیری محبوبه رحمتی محصول مشترک مؤسسه فرهنگی هنری سرچشمه نور انقلاب اسلامی و شبکه سوم سیما است. 

انتهای پیام/

نظر شما