شناسهٔ خبر: 54754555 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

اخبار شهرستان

صاحب‌خبر -

ارتقای پکیج‌های تصفیه فاضلاب مسکن مهر رشت
رشت-مهناز نوبری [email protected]: دستگاه پکیج تصفیه فاضلاب مسکن مهر رشت با بهسازی شرایط به راندمان استاندارد تصفیه فاضلاب رسیدند. معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب این شرکت امروز در خصوص افزایش کمیّت بهره‌برداری و ارتقای کیفیت تصفیه فاضلاب مسکن مهر رشت گفت: در این راستا تخلیه راکتورهای هوادهی، تنظیم و تعویض سیستم تزریق هوا، رفع نشتی‌ها، اصلاح پایپینگ و تنظیم شیرهای کنترل دبی انجام شد. علیرضا غیاثی افزود: با انجام تعمیرات اساسی و به‌کارگیری یک دستگاه سیستم تزریق کلر در واحد گندزدایی، این مجموعه با عملکرد بهتری مجدداً راه‌اندازی شد. وی خاطرنشان کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب مسکن مهر رشت با ظرفیت 12500 مترمکعب در شبانه‌روز دارای 60 درصد پیشرفت کار است که تا پیش از تکمیل و بهره‌برداری از این تصفیه‌خانه، پکیج‌های تصفیه فاضلاب نقش بسیار مهمی در ساماندهی فاضلاب این منطقه دارند.

تأکید نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بر مدیریت مصرف برق
اهواز- شبنم سجاوند [email protected]: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید در مدیریت مصرف برق، گفت: صرفه‌جویی و مدیریت مصرف برق یک واجب شرعی بوده که لازم است رعایت شود.
مدیرعامل این شرکت با حضور در دفتر آیت‌الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با وی دیدار و گفتگوکرد.
محمود دشت‌بزرگ در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت شبکه برق استان و میزان تولید و مصرف در پیک تابستان 1401، بیان کرد: تدابیر لازم برای پایداری شبکه برق اندیشیده شده که بخش عمده‌ای از این تدابیر به همراهی مشترکین خانگی در مدیریت مصرف برق در ساعت‌های پیک بار مرتبط است.
وی افزود: اولویت وزارت نیرو تأمین برق مشترکین خانگی است که بر همین اساس ساعات فعالیت ادارات تغییر کرد و با صنایع توافقاتی حاصل شد تا با رعایت آن، پایداری شبکه حفظ شود.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: مدیریت مصرف تضمین‌کننده پایداری شبکه برق خواهد بود و کمک می‌کند میزان تولید و مصرف برق به هم نزدیک شوند و در شبکه کمبودی رخ ندهد.
در پایان دشت‌بزرگ با اشاره به جایگاه مردمی آیت‌الله فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: از شما درخواست می‌کنیم که رعایت الگوی مصرف برق را به مردم و مشترکین توصیه کنید چراکه کلام شما نافذ بوده و در بین مردم تأثیرگذار است.
آیت‌الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار با تقدیر از اقدامات ارزنده برق منطقه‌ای خوزستان در توسعه زیرساخت‌های صنعت برق و پای‌کار بودن مدیران این شرکت، با تأکید بر لزوم خدمت‌رسانی به مردم در همه حوزه‌ها، بیان کرد: مدیریت مصرف برق واجب شرعی است که بر همگان لازم است آن را رعایت کنند تا با خاموش نشدن شبکه، حقی از کسی ضایع نشود. وی افزود: در کنار صنعت برق خواهیم بود و از همه ظرفیت و توانی که وجود دارد استفاده کرده تا بتوانیم فرهنگ مدیریت مصرف بهینه برق را در بین مردم نهادینه کنیم. کیوان خور سند معاون منابع انسانی و سید حجت‌الله موسوی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز در این دیدار حضور داشتند.

نظر شما