شناسهٔ خبر: 54754547 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

قیمت رابیتس مسعود در بنگاه‌های تهران با قیمت درب کارخانه

قیمت رابیتس مسعود براساس کارخانه و محل فروش تعیین می‌شود برای خرید بهترین رابیتس‌ها می‌توانید با متخصصان ما تماس بگیرید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز آنلاین بازرگانی تامین پایدار، به صورت کلی قیمت رابیتس مسعود، معمولاً بر حسب مشخصات فنی مانند: وزن، تعداد ستون، نوع رابیتس، سایز آن و … تعیین می‌شود. اما از جمله عوامل دیگری که نه تنها روی قیمت رابیتس بلکه روی نوسانات قیمت آهن‌آلات تاثیرگذار هستند، می‌توان به فاکتورهایی مانند نرخ ارز، قیمت در بازارجهانی، تورم و میزان تقاضای کالا در بازار اشاره کرد. رابیتس، از واژه انگلیسی Rib Lath گرفته شده است که Lath به معنی هر نوع مواد پشتی است. این توری در واقع هر گونه کالایی می‌باشد که از کشش عرضی و پرس ورق گالوانیزه تولید شود. رابیتس پس از گذشتن از مراحل مختلف برش، آماده می‌شود. سپس از آن، به صورت‌های مختلف استفاده می‌شود.

ورق راویز، فولادی و تور مانند است که از ورق گالوانیزه ضخامت ۲۵/۰ تا ۵/۰ میلیمتر درست می شود. راویز با مفتول گالوانیزه 1.2 میل یا همان سیم رابیتس‌بندی و یا مفتول سیاه به شکل لایه به شبکه فرعی متصل می‌گردد. این موضوع در رابیتس آماده، باعث عدم ترک خوردگی گچ یا سیمان در سطح می‌گردد. برش و فرم دادن به راویز در کارهای گچ‌کاری زینتی، آسان است. قیمت رابیتس مسعود برای سقف‌های کاذب و تزئین ساختمان مناسب بوده و معمولاً برای کاربرد گچ کاری استفاده می‌شود. ورق فلزی گسترش یافته در ۱٫۷۵، ۲٫۵ و ۳٫۴ پوند در هر متر مربع در دسترس است.

قیمت رابیتس مسعود

کاربرد توری رابیتس مسعود در صنعت

رابیتس‌ها به خصوص در صنعت ساخت و ساز توانسته‌اند بیشترین کمک را انجام دهند این توری‌ها دارای ویژگی‌های مخصوص به خود می‌باشند و نسبت به همین ویژگی‌ها دارای کاربردهای بسیاری در صنعت می‌باشند این کاربردها عبارتند از:

سقف کاذب

در سقف‌های کاذب، گچ کاری و گچ بری، پوششی برای تیرآهن و آرماتورها استفاده می‌شود.

نماسازی

دیگر کاربردهای آن در دکوراسیون و آرک آشپزخانه، رابیتس بندی در آرک، لوستر سقفی و نور مخفی می‌باشد. در موارد خاص برای نماسازی گالری تصاویر و تاسیسات نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رابیتس یونولیت

یکی دیگر از جاهایی که از این توری استفاده می‌شود، برای یونولیت سقف می‌باشد. اصطلاحاً به این نوع، راویز یونولیت نیز می‌گویند.

راویز برجسته

نوع برجسته در دهانه‌های بزرگ‌تر به کار رفته و جهت اندودکاری روی کانال‌های کولر استفاده می‌شود.

مشخصات فنی رابیتس مسعود

قیمت رابیتس مسعود در بنگاه‌های تهران با قیمت درب کارخانه قیمت رابیتس مسعود

ستون:

براساس این مشخصه شامل انواع رابیتس 9 ستون، رابیتس 11 ستون و رابیتس 13 ستون است. با توجه به تعداد ستون، کاربرد و هزینه توری رابیتس متفاوت است. به عنوان مثال  رابیتس 13 ستون وزن سنگینی‌ دارد و برای استفاده در سقف مناسب نیست و فقط برای نمای ساختمان کاربرد دارد. اما برای رابیتس سقف از نوع 9 ستون و 11 ستون آن استفاده می ‌کنند.

ضخامت:

با توجه به ضخامت ورق گالوانیزه یا آهنی که از آن در ساخت رابیتس مسعود استفاده شده است، ضخامت این توری مشبک متفاوت خواهد بود. هرچه ضخامت رابیتس بیشتر باشد، مقاومت بالاتری دارد. البته به همان نسبت وزن و قیمت رابیتس نیز بیشتر خواهد بود.

ابعاد رابیتس:

ابعاد استاندارد آن 60*240 سانتی‌متر است. با در نظر گرفتن ابعاد رابیتس، برای متراژ مورد نظر رابیتس ‌کاری، تعداد برگ مناسب سفارش داده می‌شود.

چشمه:

 با توجه به اندازه چشمه یا همان منافذ باز رابیتس مسعود و زاویه آن، وزن و قیمت رابیتس متفاوت است. در هر ستون تعداد چشمه می‌تواند دو یا سه عدد باشد که بر اساس آن رابیتس دو چشمه یا رابیتس سه چشمه نام‌گذاری می‌شود. هر چه اندازه چشمه‌ها و زاویه آن بزرگتر باشند، مقاومت رابیتس کمتر است. همچین گچ بیشتری برای پرکردن چشمه‌ها لازم می‌باشد.

وزن رابیتس مسعود:

انواع رابیتس مسعود براساس وزن شامل رابیتس با وزن سبک، متوسط و سنگین است. که بر اساس وزن و تعداد ستون نام ‌گذاری می ‌شوند. به طور کلی وزن آن بین 300 تا 1400 گرم است. همچنین در نظر عموم افراد وزن رابیتس اگر زیر 900 گرم باشد در دسته وزن سبک قرار می‌گیرد. در حالی که وزن رابیتس بیشتر از 900 گرم باشد، جزء دسته‌ بندی رابیتس سنگین وزن است.

مزایای استفاده از رابیتس مسعود

  • سرعت انجام کار بالا: استفاده از این سازه سبب افزایش سرعت در اجرا و نصب آن می‌شود.
  • ضد زنگ بودن: به دلیل استفاده از ورق گالوانیزه در ساختار خود سازه‌ای ضد زنگ است.
  • ایمنی بالا: نسبت به یونولیت و تیرچه در هنگام بروز آتش‌سوزی و زلزله از ایمنی بیشتری برخوردار است.
  • نصب آسان: جهت استفاده از این سازه نیاز به نیروی متخصص نیست.

دریافت قیمت رابیتس مسعود از بنگاه‌های‌های کارآمد

اگر قصد دارید تا از رابیتس مسعود در پروژه خود استفاده کنید و یا از قیمت رابیتس مسعود آگاهی یابید می‌توانید با متخصصین گروه بازرگانی تأمین پایدار به مدیریت مهندس آقایی تماس حاصل فرمایید.

قیمت رابیتس مسعود در بنگاه‌های تهران با قیمت درب کارخانه

 این گروه در تمامی زمینه‌های ساختمانی می‌تواند نیازهای شما را بر طرف سازد. این مرکز، همچنین می‌تواند تمامی مایحتاج شما در انواع مصالح ساختمانی را در داخل کشور و به قیمت درب کارخانه فراهم سازد. همچنین برای مشاوره و اجرای تمامی پروژه‌های مهندسی خود می‌توانید از این گروه کمک بگیرید و  بیشترین درصد تخفیف لوله آذین را از این بازرگانی دریافت کنید.

آدرس : تهران، شادآباد، بهاران 2، بلوک 13، پلاک 51

شماره تماس: 02166143881  -  02166146974  –  09124603196 (مدیریت)

آدرس وبسایت: www.markazei.com

ایمیل: info@markazi.com

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما