شناسهٔ خبر: 54754379 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

زکریا مرادی:

پرقدرت به استقلال برمی‌گردم تا خودم را به ساپینتو ثابت کنم/ خیالم از آینده راحت شده است

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: سربازی در سن پایین خیالم را راحت کرد و می‌توانم بقیه دوران ورزش حرفه‌ای‌ را راحت‌تر دنبال کنم.

صاحب‌خبر -

زکریا مرادی پیرامون آخرین وضعیت‌اش پیش از شروع فصل بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: فعلا مشغول تمرین اختصاصی هستم و روزانه دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنم که انشاالله در شروع فصل جدید با بیشترین میزان آمادگی به میدان بروم.

وی افزود: من با استقلال ۴ سال قرارداد دارم. البته باید دید که مدت سربازی‌ام جز قراردادم محاسبه می‌شود یا خیر. در هر صورت اولین روز تمرین با قدرت در تمرینات حاضر می‌شوم و اگر فرصت باشد با تمام وجودم تلاش می‌کنم تا نظر مساعد ساپینتو را جلب کنم. مگر اینکه تیم مرا نخواهد که آنوقت با صلاحدید مدیران باشگاه تصمیم گیری می‌کنیم.

بازیکن سابق تیم فوتبال ملوان گفت: بابت صعود و قهرمانی ملوان باید به هواداران و مردم خوب انزلی تبریک بگویم و امیدوارم در لیگ موفق باشند. برای سربازی ملوان را انتخاب کردم چون شرایط پیشرفتم در این تیم فراهم بود. در این تیم تجربه‌ام بالا رفت و گلزنی و پاس گل داشتم. متاسفانه مصدومیت هم جزیی از فوتبال است، اما روزهای تلخ را پشت سرگذاشتم و حالا با آمادگی و انگیزه بالایی منتظر حضور در تمرین استقلال هستم. سربازی در سن پایین خیالم را راحت کرد و می‌توانم بقیه دوران ورزش حرفه‌ای‌ را راحت‌تر دنبال کنم.

بازیکن استقلال با اشاره به دوران همکاری اش با فرهاد مجیدی عنوان کرد: با توجه به اینکه فرهاد مجیدی در لیگ قهرمانان آسیا به من میدان داد و اعتماد کرد، قطعاً در لیگ برتر فرصت بازی بیشتری برایم فراهم بود. به هر حال قهرمانی استقلال خوشحال کننده است و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند تا دل هواداران شاد بماند. دلم برای تیم تنگ شده است و دوست دارم زودتر در تمرینات حاضر شوم.

مرادی در پایان پیرامون ادامه همکاری وریا غفوری با استقلال گفت: امیدوارم وریا غفوری در این تیم بماند و در لباس استقلال از فوتبال خداحافظی کند. او در روزهای خوب و بد این تیم زحمت زیادی کشیده است. امیدوارم شأن کاپیتان استقلال حفظ شود.

نظر شما