شناسهٔ خبر: 54754328 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

توافق الریان و بوتافوگو برای انتقال ستاره سابق رئال

به نظر می‌رسد که خامس رودریگز به فوتبال خود در کشور برزیل و تیم بوتافوگو ادامه خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، نام خامس رودریگز در جام جهانی 2014 بر سر زبان ها افتاد. بازیکنی که در استادیوم ماراکانا و برابر اروگوئه توانست با یک ضربه خارق‌العاده زیباترین گل جام جهانی را به ثمر برساند و پس از آن، توجه رئال مادرید را به خود جلب کرد.

او روزهای خوبی را در مادرید سپری کرد و توانست حتی در 2 قهرمانی اروپا نیز حضور داشته باشد اما روزهای بد این بازیکن از راه رسیدند. انتقال قرضی به بایرن و سپس فروش به اورتون نیز باعث نشد که خامس به همان روند خوب خود در سال 2014 بازگردد.

او در سپتامبر 2021 با انتقالی باورنکردنی راهی لیگ ستارگان قطر شد تا برای الریان به میدان برود. اما بی نظمی های خامس در این کشور آسیایی و عدم درخشش در لیگی با سطح نه چندان بالای قطر باعث شد تا کاسه صبر مدیران الریان نیز لبریز شده و حالا او در آستانه فروش قرار بگیرد.

روزنامه الرایة قطر در شماره امروز خود نوشته است که باشگاه الریان با پیشنهاد بوتافوگو برزیل برای خرید خامس ستاره کلمبیایی خود به مبلغ 5 میلیون یورو موافقت کرده و تنها رضایت این بازیکن باقی مانده است.

جان تکستور مالک آمریکایی بوتافوگو صحبت هایی را با خامس داشته و در تلاش است که این بازیکن را با خود به برزیل ببرد که در این امر نیز موفق بوده و انتظار می رود که جزییات این قرارداد به زودی اعلام گردد تا رودریگز رسما راهی این باشگاه برزیلی شود.

این بازیکن در طول فصل قبل در سطح متفاوتی ظاهر شد و در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که در ریاض پایتخت عربستان سعودی برگزار شد به دلیل مصدومیت نتوانست الریان را همراهی کند اما اکنون آماده آغاز فصل جدید است.

نظر شما