شناسهٔ خبر: 54753991 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گلایه های برادر رییس فدراسیون فوتبال

انتخاب فرشاد ماجدی به عنوان مربی تیم ملی جوانان برای میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال دردسر ساز شده است؛ برخی می گویند به دلیل حضور میرشاد در فدراسیون فوتبال فرشاد مربی تیم ملی جوانان شده است!

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اما فرشاد ماجدی می گوید انتخاب او به عنوان مربی تیم ملی جوانان توسط صمد مرفاوی و کمیته فنی صورت گرفته و برادر او نقشی در انتخابش نداشته است.

فرشاد ماجدی در این باره به خبرنگار ما می گوید: کسانی که این انتقادها را مطرح می کنند به شعور مخاطب توهین می کنند. آن‌ها انتقاد می کنند که تنها حرفی زده باشند و شاید هم شهامت خود را نشان داده باشند. به نظر من که این حرف ها نه تنها شهامت نیست بلکه دروغ است. رزومه من چه زمانی که بازی می کردم و چه الان که مربیگری می کنم مشخص است. من بازیکن پاس بودم. در تیم ملی نوجوانان و جوانان توپ زدم. در عرصه مربیگری در تیم های ملی نوجوانان – جوانان و امید مربیگری کرده ام. حتی پیش از آنکه برادرم در فدراسیون فوتبال صاحب سمت شود. مدرک مربیگری A خود را نزدیک به یک دهه پیش گرفته ام و تحصیلات دانشگاهی دارم. آیا با این وجود حضورم در کادر فنی تیم ملی جوانان به برادرم ربط پیدا می کند؟ اتفاقا اگر برادرم میرشاد نبودم شک نکنید الان در فوتبال جایگاه بهتری داشتم به این خاطر که این موضوع به جای اینکه به من کمک کند به ضرر من تمام شده است.

فرشاد به حرف هایش این چنین ادامه داد: حساسیت زیادی روی من وجود دارد و این بی دلیل است و تنها به این خاطر است که برادر میرشاد هستم. ما دو شخصیت مستقل هستیم او دارد کار خودش را می کند و من هم کار خودم را. اتفاقا زمانی که آقا صمد با من در خصوص حضور در کادر فنی تیم ملی جوانان صحبت کرد و میرشاد به دلیل حضور در کمیته فنی متوجه این موضوع شد از من خواست به تیم ملی جوانان نیایم و کارم را در جای دیگری دنبال کنم که من از او خواهش کردم به این سمت و سو نرود. چرا زمانی که از سوی سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب می شوم و کمیته فنی هم روزمه من را تایید می کند باید کناره گیری کنم؟ خب اگر میرشاد مانع از حضورم در تیم ملی جوانان می شد و من در تیمی مشغول به فعالیت نمی شدم می توانست هزینه های زندگی من را تامین کند؟ به برادرم گفتم اجازه بده کار طبق روال پیش برود چرا که تخلفی در آن صورت نگرفته و اگر برادرش نبودم اصلا چنین حرفی به من نمی زد.

مربی تیم ملی جوانان در پایان گفت: برخی تنها انتقاد می کنند و اصلا هم برایشان مهم نیست انتقادی که مطرح می کنند درست یا نادرست است. مثلا کارشناس کشتی که در خارج از کشور است می گوید چرا من باید در کادر فنی تیم ملی جوانان باشم و بر این عقیده است که حضور برادرم در فدراسیون فوتبال باعث حضورم در کادر فنی تیم ملی جوانان شده است. خب این بنده خدا حتما روزمه من را نمی داند. من در لیگ برتر مربی استقلال بوده ام.  آیا کسی که در استقلال مربیگری کرده شایسته حضور در کادر فنی تیم ملی جوانان نیست؟ خب در برابر چنین آدم هایی بهتر است تنها سکوت اختیار کرد و به مسیر زندگی ادامه داد چون حرف هایی که می زنند دور از واقعیت است و اگر قرار باشد من به آن توجه کنم از زندگی دور می شوم.

فرشاد ماجدی در پایان پیرامون وضعیت تیم ملی جوانان گفت: ما تمرینات خود را استارت زده ایم. زمان کمی داریم اما تلاش می کنیم در این زمان کم یک تیم ایده آل بسازیم تا انشاالله در بازی های مقدماتی جام ملت ها در قرقیزستان نمایش خوبی داشته باشیم و در نهایت به مرحله بعدی جام ملت ها صعود کنیم.

نظر شما