شناسهٔ خبر: 54753841 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جشنواره فرهنگی و ورزشی «خانواده بانشاط» در سمنان برگزار می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی با عنوان «خانواده بانشاط» با موضوع فرهنگ‌سازی مبارزه با اعتیاد در سمنان خبر داد.

صاحب‌خبر -

امیر نجم، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان بیان کرد: جشنواره فرهنگی و ورزشی با عنوان «خانواده بانشاط» به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و با شعار «نه به اعتیاد» تدارک دیده شده است.

وی یادآور شد: جشنواره «خانواده بانشاط»، روز یکشنبه، پنجم تیرماه از ساعت 18 در بلوار قدس- ساختمان شورای اسلامی شهر سمنان برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح شامل اجرای مسابقه، ایستگاه‌های ورزشی و حضور خواننده را از دیگر برنامه‌های این جشنواره عنوان کرد.

نجم افزود: این برنامه به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، خانه ورزش محله فرهنگ، هیأت انجمن‌های ورزشی شهرستان سمنان، هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان سمنان و انجمن ورزش همگانی شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ورزش یک رویداد محبوب میان اقشار مختلف مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان است، خاطرنشان کرد: از این ظرفیت مهم باید در پیشگیری و کنترل پدیده اعتیاد بهره گرفت.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با تأکید بر اینکه حرکت و تلاش یکی از ویژگی‌های حیات انسان دارای انگیزه و عاملی برای رشد سلامت و نشاط او است، تصریح کرد: انسان‌های نیازمند حرکت، ناگزیر به تلاش و کوشش هستند وعدم تحرک، نه‌تنها موجب توقف رشد بلکه افسردگی روحی، بروز رفتارهای ناهنجار و از دست رفتن شور و نشاط زندگی می‌شود.

نجم گفت: در این میان، توجه به ورزش و سلامت خانواده‌ها در راستای تقویت بنیان خانواده از اهمیت بسیار بسزایی برخوردار است.

انتهای پیام/74002/م/

نظر شما