شناسهٔ خبر: 54752241 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

احتمال بازگشت وریا به استقلال قوت گرفت| نکونام مشتری اصلی کاپیتان

درحالی که جواد نکونام رسما از تمایل خود برای جذب وریا غوری پرده برداشته، باشگاه استقلال نیز تمایل به تمدید قرارداد این بازیکن دارد.

صاحب‌خبر -

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مسئولان باشگاه استقلال تا به امروز هیچ واکنش رسمی نسبت به آینده وریا غفوری از خود نشان نداده‌اند وظاهرا قصد دارند درسکوت این موضوع را پیش ببرند؛ وریا غفوری چند روز قبل مصاحبه‌ای انجام داد و درآن گفتگو نسبت به رفتار مسئولان باشگاه استقلال گله کرد. ب

عد از این مصاحبه بحث پیوستن آقای کاپیتان به باشگاه فولاد خوزستان داغ ترشد وحتی جواد نکونام در گفت و گویی نسبت به جذب این بازیکن ابراز تمایل کرد. با این حال باشگاه استقلال در تلاش است ماجرای وریا را به شکل مسالمت آمیزی حل کند و به همین دلیل هم هست که بحث تمدید دوباره قرارداد این بازیکن با استقلال دوباره در باشگاه استقلال جدی شده و احتمال دارد درروز‌های آتی مذاکراتی با این بازیکن انجام شود.

طبق اطلاعاتی که خبرنگارشهرآرا از وضعیت وریا با استقلال به دست آورده موضوع این بازیکن با باشگاه استقلال هرگز به حواشی و مسائلی از این دست ارتباط ندارد و اگر این روز‌ها می‌بینید که نسبت به تمدید قرارداد او تردید‌هایی درذهن مدیریت باشگاه استقلال شکل گرفته فقط به دلیل شرایط فنی این بازیکن است که به سن بازنشستگی نزدیک شده است.

درواقع مسئولان باشگاه استقلال به ماجرای وریا فقط فنی نگاه می‌کنند و قصد دارد شرایطی را دراین تیم ایجاد کنند که بازیکنان آینده‌دار ترفرصت عقد قرارداد با این باشگاه داشته باشند. البته احتمال تمدید قرارداد کاپیتان همچنان وجود دارد.

نظر شما