شناسهٔ خبر: 54752230 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

حسن روشن در گفت‌وگو با قدس:

«ساپینتو» مربی درجه ۳ اروپایی است

پیشکسوت استقلال به شدت از نحوه انتخاب سرمربی این تیم شاکی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، پیشکسوت استقلال به شدت از نحوه انتخاب سرمربی این تیم شاکی است.

وی در گفت‌وگو با قدس به این ماجرا اشاره دارد: «این چه وضع انتخاب است؟! چرا بدون درنظرگرفتن کمیته فنی برای استقلال سرمربی انتخاب شد؟ مگر نباید چنین انتخاب مهمی به شور گذاشته شود؟! چرا کمیته‌ای تشکیل ندادند که درآن نام مربیان مختلف مطرح و بعد از مشورت گیری، درنهایت انتخاب شود؟ این سبک معرفی سرمربی جدید استقلال را من هرگز نمی‌پسندم. این کاری که آقای آجورلو کرد بی توجهی به پیشکسوتان باشگاه استقلال بود. او از هیچ کس مشورت نگرفت. خودش برید و دوخت. به هرحال پیشکسوتان این باشگاه هم مهم هستند و باید به نظرآن‌ها احترام گذاشت».

روشن با انتقاد از انتخاب ساپینتو او را به مربی درجه ۳ و حتی ۴ اروپایی نامید:« شاید ساپینتو در استقلال موفق شود که من هم امیدوارم این طوری باشد. به هرحال استقلال خانه ماست و دوست داریم تحت هرشرایطی نتیجه بگیرد؛ اما ما مربی درجه یکی را انتخاب نکردیم. ما کسی را سرمربی استقلال کردیم که کارنامه آن چنان درخشانی ندارد و از خیلی از مربیانی که وارد فوتبال ایران شده‌اند، رزومه ضعیف تری دارد. او یک مربی درجه ۳ و حتی ۴ اروپایی است که معلوم نیست عاقبتش درفوتبال ایران چه خواهد شد. به خصوص اینکه بسیاری از بازیکنان ما را نمی‌شناسد. درست است که چند فیلم استقلال دراختیار او قرار گرفته اما تا بخواهد استقلال را بشناسد کلی زمان می‌برد. من امیدوارم روزی برسد که انتخاب براساس شایستگی و تعامل باشد».

روشن درباره نقل وانتقالات پیش رو نیز حرف‌هایی به زبان آورد:«استقلال بازیکن بزرگ می‌خواهد. برخی بازیکن ستاره داریم که باید قراردادشان حفظ شود. بازیکنانی هم هستند که شرایط خوبی برای حضور دراستقلال دارند. مدیریت استقلال باید دست بجنباند».

خبرنگار: حمیدرضا عرب

انتهای پیام/

نظر شما