شناسهٔ خبر: 54749130 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

35 + 5 هم رد شد

پاسخ قاطع بایرن به بارسا؛ پیشنهاد خنده‌داری بود

بایرن مونیخ خیلی زود پیشنهاد 35 + 5 میلیون یورویی بارسلونا برای رابرت لواندوفسکی را رد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی از هیچ فرصتی برای عنوان این نکته که تمایلی به ماندن در بایرن ندارد، دریغ نمی کند. ستاره لهستانی قصد تمدید ندارد و بارها در مصاحبه هایش گفته است، بهترین راه حل این است که باشگاه به وی اجازه جدایی بدهد. مقصد موردنظر او نیز بارسلوناست و قرار است او رهبر جدید پروژه ای باشد که ژاوی شروع کرده است. او باید جای خالی لیونل مسی و گل هایش را نیز پر کند.

بر خلاف تصور اولیه مدیران بارسا اما مذاکره با سران بایرن اصلا ساده نیست. پس از رد پیشنهاد اول بارسا که 32+5 میلیون یورو بود، روز گذشته پیشنهاد 35 + 5 میلیون یورویی بارسا به دست مدیران بایرن رسید ولی طبق ادعای بیلد، این پیشنهاد نیز خنده دار عنوان شد و بلافاصله آن را رد کردند. موضع بایرن تغییر ناپذیر است و آنها معتقدند لواندوفسکی باید تا پایان قراردادش یعنی 30 ژوئن 2023 بماند. 

اولی کان، مدیر اجرایی و حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن نیز دو روز پیش صراحتا گفتند که در روز اول تمرینات پیش فصل منتظر لواندوفسکی هستند؛ در حالی که ستاره لهستانی روی حرف خود اصرار دارد، او قصد ندارد در تمرینات بایرن حاضر شود. لواندوفسکی فعلا تعطیلات را در مایورکا پشت سر می گذارد و منتظر تحرکات بعدی است. بارسا بدون شک پس از فروش 10 درصد از حق پخش تلویزیونی بازی هایش و تزریق 200 میلیون یورو به خزانه که قرار است تا شش روز دیگر نهایی شود، بار دیگر برای لواندوفسکی تلاش خواهد کرد و این بار احتمالا مبلغ را تا 50 میلیون یورو بالا خواهد برد. گفته می شود این همان مبلغی است که بایرن برای ستاره 34 ساله خود می خواهد.

نظر شما