شناسهٔ خبر: 54749056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام‌جمعه یزد: ناامید کردن مردم از نظام هدف اصلی دشمن است

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: ناامید کردن آحاد مردم و جوانان از نظام و انقلاب اسلامی با استفاده از فضای مجازی، پخش دروغ و شایعات و جنگ روانی و رسانه‌ای هدف اصلی دشمنان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری روز جمعه در جمع مردم مهریز افزود: دشمنان بعد از شکست در سایر بخش‌ها تمامی فکر و هدف خود را برای اعتمادزدایی و ایجاد ناامیدی در ایران و مردم متمرکز کرده‌اند.

وی ادامه داد: استکبار و حامیان منطقه‌ای و جهانی آنها که چشم دیدن عزت، استقلال و موفقیت‌های جمهوری اسلامی را به رغم تمامی تحریم‌ها و تهدیدها ندارند با استفاده از رسانه و فضای مجازی به دنبال ناامید کردن مردم از ادامه راه هستند.

امام‌جمعه یزد اظهار کرد: دشمنان برای ضربه زدن به اصل نظام و ولایت‌فقیه از هیچ توطئه و کوششی در داخل و خارج از کشور دریغ  نمی‌کنند بنابراین مردم و مسئولان باشند خیلی با بصیرت باشند.

ناصری بیان کرد: اگر مردم و جوانان گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند و همه مسئولان همانند شخص رییس‌جمهوری که با حضور در میدان عمل به مسایل رسیدگی می‌کند در صحنه باشند هیچ توطئه‌ای اثر ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان از دولتمردان که با نیت خالص به دنبال حل مشکلات و گره‌گشایی از امور هستند قدردانی کرد و گفت: مردم همه می‌دانند که نیت دولت و رییس‌جمهوری خدمت صادقانه است.

ناصری بیان کرد: انقلاب اسلامی با رهبری‌های حضرت امام‌خمینی (ره) و هدایت‌های مقام معظم رهبری تمامی مسایل را با همراهی مردم ولایتمدار پشت سر گذاشته و باید در ادامه راه همراه با نظام باشیم.

امام‌جمعه یزد در این سفر به صورت مستقیم و صمیمی با اقشار مختلف مردم شهرستان مهریز دیدار و گفت و گو کرد.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

نظر شما