شناسهٔ خبر: 54749038 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مشکلات مردم در میز خدمت دادگستری استان بوشهر بررسی شد+تصویر

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از تشکیل میز خدمت در مصلا جمعه بوشهر همزمان با هفته قوه قضاییه خبر داد و گفت: در این برنامه مشکلات پرونده‌های قضایی مردم بوشهر بررسی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر ، ظهر امروز جمعه 3 تیرماه در حاشیه آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه بوشهر میز خدمت دستگاه قضا استان بوشهر در مصلا جمعه تشکیل شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در حاشیه برگزاری میز خدمت در مصلا با اشاره به اینکه با همراهی مسئولان دادگستری، شورای قضایی استان میز خدمت تشکیل شد اظهار داشت: در این برنامه کسانیکه مراجعه و خواستار خدمات بودند و مسئولان دستگاه قضا پاسخگوی درخواست‌های مردم در حوزه‌های گوناگون قضایی شدند.

علی جمادی با اشاره به بررسی پرونده‌های قضایی بیان کرد: کسانیکه در امور قضایی پرونده داشتند مشکلات خود را با مسئولان در میان گذاشتند و خدمات لازم ارائه شد.

وی اضافه کرد: در میز خدمت درخواست‌های مردم در رابطه با حوزه قضا توسط دادستان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، رئیس شورای حل اختلاف و دیگر مسئولان دستگاه قضایی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به تداوم این نشست‌ها گفت: پارسال عملکرد دادگستری استان در رسیدگی پرونده‌های متروکه مثبت بوده و افزون بر رسیدگی به پرونده‌های قضایی امسال به اندازه سال قبل پرونده مختومه شده است.

جمادی با اشاره به کاهش اطاله دادرسی خاطر نشان کرد: سال قبل 6 هزار و 158 فقره از پرونده‌های کم شد که این مهم در راستای کاهش اطاله دادرسی است.

جمادی گفت: در شورا‌های حل اختلاف نیز پرونده‌های زیادی مختومه شد و صلح و سازش بسیاری نیز رخ داد که اولویت اصلی دستگاه قضایی است.

وی با بیان اینکه پارسال در پرونده‌های قصاص منتهی به اجرا حکم، 27 فقره منتهی به سازش شد تصریح کرد: در سه ماه امسال نیز 4 پرونده قصاص سازش شد که اینگونه فعالیت‌ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/190/ی

نظر شما