شناسهٔ خبر: 54748933 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یک سال بعد از جدایی جادوگر؛ بارسلونا تولد مسی را فراموش نکرد+ فیلم

تهران- ایرنا- چیزی به یک ساله شدن جدایی «لیول مسی» از جمع آبی‌اناری‌ها نمانده است؛ کوچ مرد آرژانیتنی غیرمنتظره و دردناک بود اما کاتالان‌ها تولد ۳۵ سالگی جادوگرشان را فراموش نکردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، باشگاه بارسلونا در شبکه‌های مجازی خود نه تنها تولد مسی را تبریک گفت بلکه در ویدئوهایی بهترین لحظات فوق ستاره آرژانتینی در نیوکمپ را منتشر کرد.

این ویدئو شامل لحظات فراموش‌نشدنی است که از جمله آن می‌توان به نخستین بازی مسی، عملکرد وی در سانتیاگو برنابئو، گل‌ها، پاس‌ گل‌ها، تمرینات، روابط دوستانه با نیمار، برخی از مصاحبه‌ها و جوایزش اشاره کرد.؛ ویدئویی که در تارنمای رسمی باشگاه بارسلونا به تفکیک منتشر شده است.

رکوردهای مسی

کاپیتان آلبی سلسته که در حال حاضر به همراه خانواده‌اش در جزیره ایبیزا در تعطیلات به سر می‌برد، پنجم آگوست ۲۰۲۱(۱۴ مردادماه ۱۴۰۰) نیوکمپ را ترک کرد.

او به عنوان بازیکنی با بیشترین بازی(۷۶۷)، بیشترین جام(۳۵)، بیشترین گل(۶۷۱) و بیشترین پیروزی کسب شده(۵۴۲) در تاریخ باشگاه اسپانیایی، با آبی‌آناری‌ها وداع تلخی داشت.

ستاره کنونی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن همچنین با ۶ کفش طلا و ۶ توپ طلا رکورددار بوده و تنها بازیکن تاریخ فوتبال است که تنها در یک فصل (۲۰۰۹-۲۰۱۰)، توپ طلا، جایزه بهترین بازیکن سال فیفا، جایزه پیچیچی و کفش طلا را از آن خود کرده است.

نظر شما