شناسهٔ خبر: 54748255 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تحقیقات ادامه دارد؛ تمدید قرار وثیقه ستاره یونایتد

میسون گرینوود، ستاره منچستریونایتد، بار دیگر با تمدید قرار وثیقه‌اش از سوی پلیس منچستر روبرو شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شرایط  گرینوود که در تاریخ 30 ژانویه سال جاری میلادی به اتهام آزار جنسی و تهدید به قتل بازداشت شده بود همچنان مشخص نیست. 
قرار وثیقه او پیش از این در ماه آوریل تمدید شده بود تا این بازیکن 20 ساله به قید ضمانت آزاد باشد اما تحقیقات پیرامون پرونده او همچنان ادامه دارد و همین باعث شد که این قرار وثیقه بار دیگر تمدید شود. 
پلیس منچستر در آخرین بیانیه صادر شده در این باره گفت:« پس از جلسه روز 23 ژوئن 2022، این فرد 20 ساله که به اتهام تجاوز، آزار و تهدید به قتل در 30 ژانویه 2022 بازداشت شده همچنان با قید ضمانت خارج از زندان خواهد بود. ما در حال حاضر نمی‌توانیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه منتشر کنیم، تا زمانی که متهم بازداشت و محکوم شده یا رفع اتهام شود.»


گرینوود پس از بازداشت در ژانویه سال جاری میلادی به مدت سه شب در بازداشتگاه پلیس منچستر حضور داشت و مدیران منچستریونایتد تصمیم گرفتند که او را از فهرست این تیم کنار بگذارند. 
یونایتد در آخرین بیانیه درباره شرایط این بازیکن در ماه آوریل اعلام کرد:« هیچ تغییری در شرایط میسون ایجاد نشده است. او در ماه ژانویه از فهرست کنار گذاشته شد و ما به زودی پروفایل او را از برنامه باشگاه هم پاک خواهیم کرد. با این حال، پروفایل او در سایت رسمی باشگاه می‌ماند چون او بازیکن منچستریونایتد است.»
علاوه بر منچستریونایتد، قرارداد همکاری تجاری نایکی با گرینوود نیز پس از این اتفاقات به صورت کامل از سوی این شرکت لغو شد.

نظر شما