شناسهٔ خبر: 54748214 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

هنجارشکنی در بلوار چمران شیراز چگونه رخ داد؟

شیراز- فرمانده انتظامی شهرستان شیراز جزئیات اتفاقات هنجارشکنانه در بلوار چمران این شهر را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز بیان کرد: روز چهارشنبه یکم تیرماه کلیپی در فضای مجازی با محتوای برپایی تجمع مختلط ورزشی در بلوار شهید چمران شیراز در فضای مجازی منتشر شد که احساسات عمومی را جریحه دار کرد.

سرهنگ فرج شجاعی افزود: با توجه به اینکه برابر قانون این اقدام جرم بوده و به دنبال مطالبات مردمی مبنی بر برخورد با مسببان و عوامل این تجمع، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و مطلع شدند که پس از برگزاری تجمع مختلط ورزشی در محوطه بازی اسکیت برد متأسفانه تعدادی از افراد بدون رعایت ملاحظات شرعی و موازین قانونی در پایان مراسم ورزشی اقدام به کشف حجاب کردند که روز گذشته دوم تیرماه با هماهنگی دستگاه قضائی تعدادی از مسببان و عوامل مرتبط با این تجمع شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه دستگیرشدگان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: برگزاری هرگونه تجمع ورزشی یا غیر ورزشی مختلط بدون رعایت موازین شرعی و قانونی از نظر پلیس ممنوع بوده و خلاف مقررات است و برابر قانون با برگزارکنندگان آن برخورد خواهد شد.

نظر شما