شناسهٔ خبر: 54747625 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تکواندو قهرمانی آسیا| تاریخ‌سازی پاکستان با یوسف کرمی + عکس

در نخستین روز بیست و پنجمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا، تیم ملی پاکستان با هدایت یوسف کرمی موفق به کسب نخستین مدال آسیایی خود شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز نخست بیست و پنجمن دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا امروز (جمعه 3 تیر) با برگزاری رقابت‌های اوزان 54- و 68- کیلوگرم مردان، 46-، 53- و 57- کیلوگرم زنان برگزار و با معرفی نفرات برتر اوزان مختلف به پایان رسید. 

اتفاق جالب رقابت‌های امروز کسب نخستین مدال آسیایی تکواندو پاکستان با هدایت یوسف کرمی، کاپیتان پیشین تیم ملی تکواندو ایران بود. شاهذب خان در رقابت‌های وزن 54- کیلوگرم موفق شد پس از نمایندگان کره‌جنوبی و اردن که به ترتیب به مدال‌های طلا و نقره دست یافتند، همراه با نماینده عربستان مدال برنز مشترک را کسب کند. 

یوسف کرمی در فروردین ماه سال جاری هدایت تیم ملی پاکستان را برعهده گرفت و پس از تنها چند ماه همکاری با این تیم، در نخستین روز مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب نخستین مدال تاریخ تکواندو پاکستان در آسیا شد. 

تیم ملی پاکستان با 5 بازیکن در بخش مردان و دو بازیکن در بخش بانوان در بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا کرده است. 

طبق قوانین اتحادیه تکواندو آسیا هر کشور تنها مجاز به حضور در 6 وزن از 8 وزن مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان است و ایران در این وزن با صلاحدید کادرفنی نماینده‌ای نداشت. 

تکواندو , تکواندو ایران , یوسف کرمی , مسابقات قهرمانی تکواندو آسیا ,

انتهای پیام/

نظر شما